Rabu, 4 Mei 2011

Isunya Ialah Bagaimana ANUgerah Anwar Berfungsi!!!


Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada Selasa menolak cabaran Datuk Shazryl Eskay Abdullah supaya bersama-sama menjalani ujian poligraf bagi memastikan beliau tidak bercakap bohong dalam isu video seks yang didakwa membabitkan dirinya.

Beliau menyifatkan isu tersebut sebagai satu perkara yang tidak perlu diberi perhatian.

“Itu (ujian poligraf) bukan isunya,” katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat (PR) di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat di sini, Selasa.

Sumpah laknat bukan isu! ujian poligraf juga bukan isu!

Isunya ialah bagaimana dunia melihat kemaluan anwar membalun pelacur china doll! Isunya bagaimana reaksi dunia melihat aiskrim yang tersedak sedak dapat dijayakan dengan sempurna oleh pelacur china doll! Isunya ialah bagaimana anugerah tuhan wan azizah itu boleh berfungsi dengan begitu berkesan keatas pelacur china doll!

Yang itu isu! isu yang memerlukan tisu! tisu yang memberikan isu!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. takde mase nak pikir pasal hal ni oooiii...

    BalasPadam
  2. Kalau berjubor dan berzina itu baru isu saya. Saya selesaikan dengan cepat dan kemas tanpa kata kata. Kalau ada kata kata pun paling paling saya sebut, "Are you ok?". Selesai perkara.

    Beri isu ini banyak banyak anda menjadikan saya PM Malaysia paling gembira.

    Poligraf, photograf, apa lancau bukan isunya kerana itu tidak boleh di gunakan untuk menutoh!

    BalasPadam
  3. Keh keh keh... isunye tu saranan dari Husam Janapari, jd idea member sendiri pun ANUgerah Tuhan ni tolak... jgn le nak memandai2 kata idea tu Eskay atau UMNO yg kluarkan. Kene kencing lagi le penganut2 PR tu, tp mereka peduli ape sbb kencing anWAR mereka akan hirup selazat-lazatnye...

    Kah kah kah kah kah....

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam