Isnin, 2 Mei 2011

Poligraf...Husam Bunuh Anwar!!!






















“Kalau Datuk T betul, saya cadangkan adakan ujian poligraf untuk memastikan mereka tidak berbohong mengenai isu video aksi seks). Ujian perlu dilakukan secara terbuka dengan dihadiri panel-panel pakar,”

Berikutan dari cabaran yang di lemparkan Yb Hussam Musa Musa pihak KL Pos telah menguhubungi Dato Eskay berhubung cabarang Yb Hussam Musa. Dato Eskay dalam kenyataan yang di buat melalui panggilan talifon bersetuju menyahut cabaran Yb Hussam Musa dan meminta agar Ujian Poligraf di adakan secepat mungkin bagi menjelaskan kebenaran yang wajar di ketahui rakyat.

Dato Eskay juga meminta agar Dato Seri Anwar Ibrahim turut sama menjalani ujian Poligraf serentak di hari yang sama dan ujian Poligraf tersebut juga wajar di buat secara langsung agar seluruh dunia dapat mengikutinya secara langsung.

Husam tahu anwar dah checkmate! anwar dah deadend! gay tua itu bakal binasa dan tak mungkin husam yang sehati seperut yang sama dengan anwar itu mahu mengikut teman gay nya sama mampuz!!!

Demi meneruskan politik gaynya, husam pasti tahu bahawa sumpah laknat sudah memadai bagi kita umat islam namun seperti biasa demi survival politik bersama tuhan politiknya DAPig beliau mengesyorkan ujian poligraf tersebut.

Namun apa yang lebih memusyilkan ialah cabaran husam itu seakan akan mahu menjerumuskan rakan gay tuanya anwar ke lembah binasa lebih awal dari yang sepatutnya!!!

Beliau tahu bahawa Dato Eskay dipihak yang benar! husam tahu bahawa Dato T akan menyahut cabaran beliau!!! ini bermakna bahawa husam sedang bersama sama menggali kubur anwar agar lebih cepat, pantas dan berlalu di pentas politik tanahair...lebih cerah lah peluang selepas ini...boleh cari partner baru...wow!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Kalau tak percaya dengan cara Islam apalagi gunakanlah cara kristian atau yahudi he he he

    BalasPadam
  2. Orang buat Islam, Husam nak cara saintifik. Eskay dah setuju sgt2, husam membisu. Tak ke kerja syaitan Husam ni?

    BalasPadam