Khamis, 7 Julai 2011

Babiga Beershit Terpaksa Berhimpun Di Muar Pulak...!


Masuk KL tak boleh! nak minta permit pulak tak boleh minta atas nama bersih! jadi nampaknya babiga dan juak kuda belang buta hati perutnya terpaksa mengubah destinasi perhimpunan haramnya ke Muar..!

Apasal pulak Muar? sebab hari ini dilaporkan seorang yang barangkali gila babi @ beershit @ komunis @ babiga @ pas @ pkr @dapig @ kuda belang telah menjadikan pelajar pra sekolah yang tidak berdosa sebagai tebusan...gila...gila!

Seorang lelaki bersenjatakan parang menjadikan kira-kira 30 orang kanak-kanak dan empat guru sebagai tebusan dalam kejadian di pusat asuhan kanak-kanak Serikids di Taman Sungai Abong, Jalan sakeh di Muar hari ini.kindergarden hostage taking children story

Lelaki berkenaan dipercayai menceroboh pusat jagaan tersebut pada pukul 9.30 pagi.

Berikutan itu, sepasukan polis dari Unit Tindakan Khas Bukit Aman menyerbu pusat asuhan kanak-kanak itu kira-kira 3.45 petang ini.

Timbalan Ketua Polis Johor Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata semua kanak-kanak yang berusia antara tiga dan lima tahun serta guru terbabit selamat.

Kesemua mereka dihantar ke Hospital Sultanah Fatimah di Muar untuk pemeriksaan lanjut, katanya ketika ditemui pemberita di lokasi kejadian.

Jalaluddin berkata lelaki terbabit pula berada dalam keadaan kritikal selepas terkena sedas tembakan di kepala dan dia juga dihantar ke hospital tersebut untuk rawatan.

JENIS JAHAT, KERAS KEPALA DAN ZALIM MACAM BABIGA DAN KUDA BELANGNYA NI KALAU MATI LAGI BAIK!!! HIDUP ASYIK MENYUSAHKAN ORANG JER!!!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan: