Jumaat, 8 Julai 2011

Menjelang 9 Julai...Nik Najis Di Bersih Kan Di Pasir Puteh...!


Peniaga Desak Kerajaan PAS Kelantan Tunai Janji Bina Pasar

Lebih 400 peniaga kecil yang menjalankan perniagaan dalam Pasar Besar Pasir Puteh mendesak kerajaan Pas Kelantan supaya menunaikan janji untuk membina pasar baru di situ.

Pengerusi Persatuan Penjaja Pasar Besar Pasir Puteh, Kamarzaman Che Ngah, berkata pasar yang ada sekarang perlu dibina semula memandangkan keadaannya tidak sesuai lagi kerana tidak mempunyai kemudahan asas yang mencukupi manakala atapnya banyak yang bocor dan tempat meletak kenderaan yang terhad.

Terdapat kain rentang yang dipasang di pagar pasar itu seharis sebelum Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak melawat Kelantan pada Sabtu lepas yang menyebut bahawa kerajaan negeri akan membina pasar baru di situ.

Kamarzaman menyambut baik hasrat kerajaan negeri itu tetapi pemimpin-pemimpin negeri diharap tidak akan berdolak-dalih mengenainya.

Seorang peniaga peralatan dapur, Bakar Awang Besar, 70, berkata pasar yang ada sekarang panas kerana bumbungnya terlalu rendah selain bocor manakala peniaga barang runcit, Ghazali Mamat, 51, pula melahirkan rasa bimbang kebakaran berlaku disebabkan sistem pendawaian yang sudah lama.- BERNAMA

NIK NAJIS BEB@PAS KELANTAN BEB...SYURGA PUN BOLEH JANJI LAGIKAN PASAR...! APA LA PENIAGA NI! TAKNAK SURUGER KER...

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. WALLY SLIPAU TGH KESEDAPAN TUNAI UMRAH DENGAN PENYOKONG2 BERSHIT DIA BEB. MANE ADE MASE NK PIKIR PSL RAKYAT BROO! KEHKEHKEH HARKK PTUIHHH!!

    BalasPadam