Ahad, 31 Julai 2011

Parlimen Dan DUN Dibubar..!












Malaysia ke arah undang undang rimba! undang undang hutan!!! Parlimen Malaysia dan semua Dewan Undangan Negeri Negeri boleh dibubarkan!!!

Pihak Penguatkuasa Undang undang boleh berhenti dan cari kerja lain...kerja jual vcd cetak rompak pun lagi banyak hasil beb...! masyuk!!!

Pihak penganut agama hak asasi manusia terus membebel berkata

Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) memperbaharui saranan agar kerajaan memansuhkan kesemua undang-undang penahanan pencegahan.

Pengerusinya, Tan Sri Hasmy Agam berkata, ia perlu digantikan dengan satu undang-undang baru yang berfungsi menurut keperluan keselamatan negara di samping mematuhi prinsip hak asasi manusia sejagat.

Yang jadi komunis pulak boleh berceramah diseluruh pelusok negara berkata macam macam..

Walaupun disoalsiasat berjam-jam setiap hari, namun pegawai Cawangan Khas (SB) gagal mempengaruhi tahanan EO yang baru dibebaskan, Choo Chon Kai, supaya meninggalkan perjuangannya.

Seekor lagi kata...

Sebaik sahaja timbalan presiden PSM M Sarasvathy dibebaskan daripada tahanan di bawah Ordinan Darurat, dia teramat gembira sekali kerana dia tahu dia mungkin boleh mati akibat serangan jantung sewaktu dalam tahanan selama 28 hari.

Lagi sekor pulak kata..

Beberapa jam selepas dibebaskan daripada tahanan mengikut Ordinan Darurat semalam, ahli parlimen Sungai Siput Dr D Jeyakumar berkata beliau khuatir polis akan memerangkapnya dan rakan-rakan lain supaya dapat menahan mereka secara berterusan.

Habis integriti pasukan Polis yang dah 200 tahun umurnya dek kerana komunis yang disokong oleh petualang dan pengkhianat bangsa!!! Baik tak payah ada undang undang...amacam! baru berguna pistol dan senapang! baru berguna golok dan parang!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. hak asasi, demokrasi barat, kebebasan liberal, yang melangkaui maqasid syariyyah tanpa apa-apa batasan dan sempadan bikinan globalist terpaksa diterima - diplomasi kepimpinan malayu

    BalasPadam
  2. aku dapat rasakan betapa kecewanya pihak berkuasa polis hingga sanggup melepaskan 6 orang ahli psm yang ditahan dibawah ISA. selama ini pihak polis dan sprm memang bekerja keras membanteras apa sahaja jenis kesalahan jenayah, rasuah dansbgnya namun bukan penjenayah yang mereka kendalikan itu dihukum sebaliknya mereka pula yang dipersalahkan dan dikenakan tindakan. mereka cuma tidak protes dengan menunjuk perasaan atau mogok tetapi tindakan mereka ini harus difahami oleh menteri bahalol mereka, hishamuddin sepupu najib

    BalasPadam