Ahad, 27 November 2011

Cina Komunis Main Pekji..



Dalam politik pula, ujarnya Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri merupakan orang Melayu, semua menteri besar dan ketua menteri juga Melayu kecuali di Pulau Pinang.

Tambahnya, tidak pernah ada seorang pun pemimpin bukan Melayu yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri kerana rakyat Malaysia menerima realiti politik di mana Perdana Menteri Malaysia seharusnya berbangsa Melayu.

Oleh itu, ujarnya ura-ura untuk meminda Perlembagaan Persekutuan untuk membenarkan orang Melayu sahaja untuk menjadi Perdana Menteri bukan sahaja tidak diperlukan, malah bersifat perkauman kerana menganggap rakyat bukan Melayu sebagai rakyat kelas kedua.

- lim guan eng

Komunis bersandiwara..biawak sedang menukar warna..kita pun tak perlukan pindaan perlembagaan hanya kerana nak menafikan cina atau india atau siapa jua selain Orang Melayu berhak menjawat jawatan Perdana Menteri..

Orang Melayu hanya perlu bersatu! Orang Melayu perlu berganding bahu bagi mempastikan kuasa Melayu terus bertahan dan memegang tampuk kuasa! cina komunis ni takut kalau benar perlembagaan diubah dan di pinda! kerana angan angan nak menjadi PM sebenarnya tidak pernah luput dari otak komunis nih...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Malangnya ramai dikalangan orang Melayu kini terutama dari keturunan kaum PaLuT @ Pakatan Luar Tabi'e, kaum haPRAK, kaum Anwarinas, kaum hamPAS, kaum haPAK dan kaum LGBT yang bersetuju sekiranya Cina biaDAP sosialis komunis chauvanis kiasu kafir harbi ini menjadi PM. Bagi kaum-kaum ni perasaan benci, dendam, dengki mereka terhadap Umno terlalu mendalam...mereka peduli apa asalkan Umno ditumbangkan...maka mudahlah kuasa-harta-betina berada dalam tangan mereka atas nama agama yang mereka anuti....demokrasi, globalisasi, hak asasi, keadilan, kebebasan, liberalisme, pluralisme, humanisme dsb.

    BalasPadam