Ahad, 27 November 2011

RUU Perhimpunan Aman..Bukti Anwar & Pembangkang Mahukan Kekacauan


Demikianlah kekecewaan yang diluahkan kepada MerdekaReview, oleh Delren Terrence Douglas (gambar), seorang pemuda Gerakan yang mengambil keputusan untuk keluar parti dari Gerakan. Beliau memegang jawatan Ketua Pemuda Cawangan Ijok, Ketua Pemuda Bahagian Kuala Selangor, Ketua Informasi Pemuda Negeri Selangor sebelum meninggalkan parti.

Ketika ditanya faktor yang mendorong beliau keluar parti, Delren berkata, "Gerakan masih merupakan anak tiri kepada UMNO. Masa dia masuk dalam Barisan Nasional dulu, dia setaraf dengan UMNO. Apa pendapat dia, UMNO boleh terima. Masa Tunku Abdul Rahman, Tun Razak, zaman dulu... Tapi sekarang, Gerakan seolah-olah macam anak tiri."

"Semasa Hari Malaysia, Najib memberi harapan kepada negara ini, dengan ucapannya untuk menjanjikan pemansuhan ISA, memberi lebih kebebasan...dan sebagainya. Tetapi terkini Rang Undang-Undang Perhimpunan Aman, kelihatan lebih draconian berbanding dahulu. Jadi, apa yang dikatakan Najib? Dan mengapa Koh Tsu Koon (Presiden Gerakan) berdiam dalam hal ini?"

Diatas merupakan contoh anjing anjing peliharaan DAPig yang selama ini menjadi api dalam sekam, duri dalam daging yang membarah didalam komponen BN..!

Pembangkang cukup takut jika Rang undang undang perhimpunan aman yang bakal dibahaskan pada selasa ini diluluskan di Dewan Rakyat! puak haram jadah ini tahu jika RUU ini lulus maka kerja kerja jahat mereka selama ini untuk menimbulkan huru hara dan kekacauan dijalan jalan akan gagal!

Usaha mereka untuk mengajak rakyat merusuh dijalanan, menggunakan kanak kanak sebagai perisai juga tidak akan lagi dibolehkan! malah perhimpunan yang seharusnya aman dan damai tanpa mengganggu ketenteraman rakyat terbanyak pasti tidak mampu direalisasikan kerana mereka terpaksa berkumpul dan berkampung di tempat tertutup!

Usaha anwar adalah untuk menimbulkan kekacauan! anwar akan berusaha untuk menarik seberapa ramai kuda belang berhimpun dan berdemo di jalanan! berdemo dijalanan akan mengundang provokasi kepada pihka polis! tindakan dari pihak polis akan mensensasikan berita mereka di mata dunia!

Itu yang dimahukan oleh puak haram jaddah! puak harami yang meletakkan undang undang rimba ditangan mereka! soal keselamtan boleh dikesampingkan! boleh dipersetan!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. kalau ditengok pada nama dan wajah dia ni orangnya sebiji macam golongan LGBT yang berharap sangat nak jadi manusia. Eloklah dia keluar, orang jenis macam dia tidak ada tempat dalam BN. Kita tengok sikit hari lagi parti haPRAK mana satu yang dia akan sertai.

    BalasPadam