Ahad, 13 November 2011

Seksualiti Merdeka Manifestasi Menentang Islam Sebagai Agama Rasmi Negara..!














Dengan alasan mempertahankan hak golongan lesbian, gay, homoseks dan transgender yang selama ini dinafikan hak mereka..! Yang pasti puak jahanam yang di diketuai oleh babiga, marina dan lain lain lagi puak sakit otak ini sebenarnya sedang menolak Islam sebagai Agama rasmi Negara!!!

Puak haramjadah ini tahu bahawa Islam merupakan agama syumul yang menolak seks bebas lagi sonsang! Islam telah dijadikan agama rasmi bermakna naungan syumul islami ini pasti menolak unsur unsur sonsang lagi sesat baik dalam hal seks mahupun akidah!

Tidak cukup Umat Islam membenarkan anutan agama lain boleh dilakukan didalam negara, musuh Islam yang berlindung dengan pelbagai pakaian ngo dan parti ini jelas mahu agama selain Islam juga diberikan hak samarata sebagai mana peruntukan negara boleh dibelanjakan keatas pembangunan syariah Islam.

Sebenarnya mereka bukan sahaja sedang membiakkan persundalan bebas lagi sonsang dan menyemai anak anak haram malah sedang menghina dan meruntuhkan Institusi Islam yang menjadi agama rasmi bagi negara Malaysia tercinta...

Lu fikir La sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan