Ahad, 13 November 2011

Siapa Nak Try Mashitah..!


Masyarakat seharusnya berusaha membawa golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) kembali ke pangkal jalan dan bukannya mendorong mereka terus mengamalkan perlakuan songsang yang jelas bertentangan dengan ajaran agama.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr. Mashitah Ibrahim berkata, perbuatan memperjuangkan amalan songsang yang bertentangan dengan fitrah manusia sama seperti melakukan jenayah.

Menurutnya, penganjuran program Seksualiti Merdeka 2011 bagi memperjuangkan golongan berkenaan sebenarnya adalah agenda pakatan pembangkang supaya masyarakat boleh menerima perlakuan songsang itu.

"Hak manusia ialah siqah (kepercayaan) dan tabie (kebiasaan) yang tidak bertentangan dengan fitrah mereka. Jadi kenapa perlu diperjuangkan hal seperti ini. Mereka yang terlibat perlu sedar dan kembali ke pangkal jalan.

"Penganjur program ada agenda tersendiri. Kita tidak sepatutnya mendorong masyarakat negara ini menerima perkara songsang seperti di Barat," katanya di sini, hari ini.

Ada berani? Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan