Jumaat, 18 November 2011

Mari Bersama Papagomo Membersihkan Jari...!

pakatan cuba nak perangkap BN dengan trick dakwat kekal.
tapi sudah dikantoikan oleh blogers !

mohon sebarkan kepada seluruh rakyat malaysia !
sebarkan video ini. Tahniah Papagomo..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Sehingga sekarang pihak Pakatan Rakyat dan kuncu2nya berdiam sahaja mengenai dakwat kekal yg TIDAK KEKAL.
    Sekarang rakyat jelata yg berfikiran waras dah tahu muslihat jahat Pakatan Rakyat. Mereka hanya mahu merampas kuasa dgn cara kekerasan bukannya secara aman melaui pilihanraya.
    Pakatan Rakyat sudah sedar mereka akan kalah teruk di PRU13 nanti.
    Orang Melayu yg waras dan cerdik sedikit tidak akan mengundi PAS kerana PAS tidak lagi menjuangkan Negara Islam sebaliknya menjuangkan Negara Kebajikan iaitu kebajikan mengisi kantung lebai2 PAS shj.
    PKR dgn perbuatan gelojohnya yg menjual habis aset2 PKNS utk mengisi kantung2 mereka sendiri dan mengabaikan nasib pelajar2 Melayu yg miskin tidak juga akan disokong lagi oleh orang Melayu yg dah sedar sikit.
    DAP rasis dan komunis hanya akan disokong oleh kaum Cina shj yg menaruh harapan utk orang Cina bermaharalela spt di Singapura utk berkuasa penuh.
    Kaum Melayu sedar2lah sedikit dan buanglah undi anda utk memelihara nasib anak cucu anda di masa akan datang, Kalau negara dah tergadai kpd kaum lain, kaum Melayu akan tinggal nama shj spt kata Hang Tuah Melayu tidak akan hilang di dunia. Kaum Melayu akan mengemis di tanah air sendiri.
    Lihatlah apa sedang berlaku di Penang. Kampong2 Melayu diambil alih oleh kaum Cina. Di Kedah, madrasah pun nak diambil oleh orang Cina. PAS diam sahaja buat bodoh. Kenapa tidak ada lebai2 PAS yg berguling2 atas jalan raya membantah?
    Harapkan pagar, pagar makan padi.

    BalasPadam
  2. PASNGOK MAKIN NGOK BROO..TAK KAN KITA IKUT JEJAK NEGARA YANG SENANG2 KENE TIPU GUNA DAKWAT KEKAL PLAK?? MUNGKIN PUAK2 FUCKATAN PATUT TUKAR KERAKYATAN. JADI WARGA AFGHANISTAN. BLEY SUKE2 TIPU PILIHANRAYA KEHKEHKEHKEH HARKKK PTUIHHH!!!

    BalasPadam