Jumaat, 18 November 2011

Tony Puaka Cuma Ada Susu Izzah La..


Perang mulut kontroversi Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) yang didakwa menjual produk pada harga lebih tinggi manakala kualitinya pula lebih rendah kini berpindah ke alam siber.

Isu itu dipanjangkan sejak Isnin lalu, apabila setiausaha publisiti DAP Tony Pua berbalas tulisan di twitter dengan ketua pemuda Gerakan Kedah Tan Keng Liang mengenai kualiti dan keselamatan produk KR1M.

NONEIa kemudiannya disusuli dengan cabaran meminum susu coklat 1Malaysia itu bagi membuktikan bahawa ia adalah selamat.

Malam tadi, Tan bersetuju untuk minum secawan susu coklat itu syarat Pua berikrar menyumbang RM1,000 kepada badan amal pilihannya.

Persetujuan Pua menyambut cabaran itu, mendorong pengarah urusan, Mydin Mohamed Holding Bhd Datuk Ameer Ali Mydin pula untuk menyertai cabaran itu. Malah, beliau meningkatkan lagi ganjaran yang dipertaruhkan.

Ameer berkata beliau juga sanggup minum secawan susu 1Malaysia itu di hadapan Pua, jika kedua-dua mereka bersetuju menderma RM10,000 kepada badan amal pilihan masing-masing.

Puaka ni cuma ada susu masam nurul izzah jer beb... apa cerita? minum ke muntahkedarah ke tetap puak cina komunis ni kata susu masam dia jugak yang murah dan sedap lagi berkualiti..
macam buang masa jer..

Lu fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Kalau bab susu ni tanya Marcus anak Guang Eng.

    Dia pakar dalam susu menyusu.

    BalasPadam