Rabu, 16 November 2011

Peliwat Terus Melewat Lewatkan Kes Liwat...!


Ketua Pembangkang Dato' Seri Anwar Ibrahim sebentar tadi telah membuat laporan polis berhubung siasatan terhadap isu video seks yang didakwa melibat kan beliau.

Menurut wakil peguam beliau S.Sivarasa mendakwa siasatan pihak polis terhadap pertuduhan tersebut adalah tidak masuk akal.

"Kami nampak semua ini tidak masuk akal. Mereka menyiasat video seks ini di bawah Seksyen 182 Kanun Jenayah yang jelas tidak relevan sama sekali".

Dalam pada itu Dato' Seri Anwar menjelaskan beliau diminta hadir untuk memberi keterangan bahawa ada laporan daripada pegawai polis terhadap beliau.

''Tapi ini satu lagi percubaan usaha khianat fitnah jahat pemimpin Umno untuk menghalang saya dari menjalankan tugas sebagai ketua pembangkang dalam kegiatan politik yang sah."

Anwar telah membuat Laporan Polis di Balai Polis Kepong.

Iblis bro...! apapun mesti pusing! mesti spin! apa cara pun anak anak haram dan puak kuda belang mesti diberi makan! makanan otak sempit untuk terus dipukau dan ditipu! maka apa jua cara! apa jua jalan mesti dibuat bagi meneruskan lakonan! matlamat menghalalkan cara! cara apa? cara *******!!!

Lu fikir la Sendiri!!!

1 ulasan: