Ahad, 3 Jun 2012

Alamak..! Irene Tenaganita Mengandung!!!

mangkuk ni semua benda dia boleh cium..
Berikutan keputusan Indonesia menarik balik pembekuan penghantaran pembantu rumah ke Malaysia berkuatkuasa 1 Dis 2011, kumpulan pertama 29 amah Indonesia mula bertugas semula dengan majikan tempatan hari ini.

Wanita dari Jawa Timur yang tiba di Malaysia tiga hari lalu itu diserahkan kepada majikan masing-masing pada satu majlis khas di sini.

Presiden Persatuan Agensi Pembantu Rumah Asing Malaysia (PAPA) Jeffrey Foo berkata kemasukan semula pembantu rumah Indonesia itu menjadi realiti melalui memorandum persefahaman (MoU) antara Malaysia dan Indonesia yang dimuktamadkan November lepas.

Beliau berkata, MoU berkenaan lebih menjamin kebajikan amah dari negara jiran itu terutama dalam soal pembayaran gaji dan tugas mereka.

"Sekarang, majikan wajib membuka akaun khas untuk pembantu rumah Indonesia, dan kemasukan gaji akan dipantau bagi memastikan tidak ada unsur manipulasi," Foo memberitahu pemberita pada majlis itu. - BERNAMA


Irene mesti bengang dengar cerita ni! usaha betina paria ni nak merosakkan hubungan 2 hala Malaysia - Indonesia nampaknya gagal! langsung tak berbekas! Usaha paria betina komunis ni nak sabotaj hubungan dua negara Islam ini tak kesampaian. Malaysia tetap menjadi negara makmur bagi rakyat Indonesia untuk mencari rezeki. Malaysia terus boleh membantu umat Islam Indonesia yang memang memerlukan bantuan dengan cara bekerja dan mencari rezeki di negara bertuah ini!

Dasar binatang peliharaan yahudi yang jaki dan dengki dengan kemajuan, perpaduan dan kemakmuran  umat Islam dalam negara ini! Hati perut dan akal budi memang mengandungi virus iblis !!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. YANG SEBENARNYA DIA NAK HALANG KEMASUKAN MELAYU KE NEGARA MELAYU.. HARUS DIINGAT INDONESIA ADALAH NEGARA MELAYU SERUMPUN DENGAN MALAYSIA.

    DIA TAK PULAK KOMPLEN KAT NEGARA CHINA YANG RAKYAT DIA JADI HAMBA SEX DI MALAYSIA??

    INI TAKTIK UNTUK MEMASTIKAN ORANG MELAYU MAKIN KURANG DALAM NEGARA INI.. SEDANGKAN KEMASUKAN WARGA CHINA DAN INDIA PULAK MACAMMANA???

    FIKIRKAN APA BEZA ORANG CINA DAN ORANG DARI CHINA?

    TIADA KAN??

    PERSAMAAN PULAK??

    ORANG CINA DAN ORANG DARI CHINA BANYAK TAK PANDAI BAHASA MALAYSIA..

    FIKIRKAN LAH...

    BalasPadam
  2. Antara Ular dengan Hindu Paria...mana perlu di hapuskan dahulu?Agenda besar Tamil Elam di Malaysia.

    BalasPadam
  3. muka mat sabu selepas cium burit mah...hu..hu..hu...

    BalasPadam
  4. Selain Ambiga, perempuan ini jugak la yg terpekik2 didlm ceramah PR kenapa Keristian tidak boleh gne nama Allah didalam Bible kt dlm youtube tu. Agenda mereka adalah jelas, utk memecah belahkan org melayu islam melalui PKR & PAS. Merosakkan akidah umat Islam dan yg peliknya pemimpin PAS pun sama2 merestui gereja Keristian nk gne nama Allah utk Bible mereka itu.

    Dan perempuan ini cuba utk melaga2kan rakyat negara indonesia dan Malaysia. Jelas mereka ini sedang menjalankan agenda zionist yg berpusat di S'pore. DAP adalah serpehan PAP yg dibelakangnya adalah zionist. Singapore adalah satu2nya negara Asia yg ada kedutaan Israel. Hati2 dgn PR & PAS undi utk mereka adalah undi utk DAP - jugak utk membuka laluan utk zionist masuk ke Malaysia.

    BalasPadam