Khamis, 21 Jun 2012

Video Lucah Khalid Gereja & Agen 007nya!



Puak pembangkang sekarang ni perlu mengada ngadakan isu! Itu arahan Anwar ! ini kerana Anwar mahukan impak 2 dalam 1! pertama dapat memberikan makanan yang segar kepada kuda belang mereka supaya terus taksub dan beriman kepada mereka! dengan ini dapat mengekang kebanjiran kuda belang berhijrah ke jalan benar BN!

Keduanya kehendak tuhan politik mereka si Anwar ialah agar yb pakatan dapat terus menonjol dan tertonjol dimata pengundi mereka dengan pelbagai isu panas supaya dilihat relevan dan waras untuk terus didudukkan sebagai wakil rakyat kawasan mereka! Ianya sekaligus cuba menutup pekung najis mereka dalam kegagalan melaksanakan amanah dan tanggungjawab sebagai wakil rakyat!

Projek 2 dalam 1 Anwar ni adalah antara usaha usaha terakhir Anwar dalam melacurkan para pemimpin pakatan untuk terus kekal di mata dan hati para pengikut mereka! tak kira la buat video ke! pasang pelakon ke! yang penting tipu tetap jalan!!! persis dan sama seperti projek 2 dalam 1 Anwar iaitu lelaki pompuan - depan belakang sama sajer! 

apa komen hadi dengan 'besi' ni?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan