Ahad, 24 Jun 2012

Mustafa Ali Mengaku Sesat?



Dah tua pun bodoh! nama lain bagi Mustafa Ali ialah cikgu Pa, macam ni punya cikgu nasib baik la dia berenti mengajar! selamat lah anak muda dari disesatkan olenya walau tua tua bangka yang bergelar kuda belang PAS masih terangguk angguk bersetuju dan menyokong kesesatannya!

Mustafa Ali dalam kenyataan terbaru nya dilaporkan berkata..-


“Jika Datuk Seri Najib melakukan pilihan raya ketika musim haji, beliau pengkhianat Islam dan umat Islam,” kata Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, dalam sidang media di pejabatnya di sini.

Tambahnya, pilihan raya ketika musim haji akan “menafikan hak 30,000 Muslim di Malaysia yang pergi menunaikan haji.”

Mustafa menjelaskan, haji dan pilihan raya kedua-duanya amat penting buat umat Islam, dan menegaskan 300,000 pengundi mampu memberikan perubahan besar dalam pilihan raya.

Menyamakan Haji dan Pilihanraya sama penting? Mengerjakan haji merupakan rukun islam maka pilihanraya pulak rukun Islam keberapa Pa? Apakah maksud Mustafa Ali ialah Haji dan pilihanraya sama sama penting seperti mana yang dimaktubkan didalam rukun Islam? Kalau gitu Mustafa Ali jelas sesat kerana menambah sesuatu didalam rukun Islam!!!

Yang satu 30k..kenyataan yang satu lagi 300k mana satu yang bohong? Mustafa bohong ke atau wartawan Malaysia Insider yang bohong dengan menukar jumlah yang mengerjakan haji tu?

Lepas tu kata pulak PM pengkhianat Islam hanya kerana sesuatu yang belum terbukti wujud dan adanya! bila pulak PM mengumumkan PRU didalam musim haji? kenapa pulak telah dituduh PM sebagai pengkhianat?

Bukan kah PAS yang jelas menjalankan kerja khianat umat dan agama Islam sejak dari hari pertama lagi kewujudannya! Itu sebab Tuan Man dan Nik Najis terus menerus mengkhianati keimanan umat Islam apabila menyeru mereka yang telah mendapat tempat untuk mengerjakan haji pada tahun ini agar menangguhkan urusan haji mereka! Siapa yang khianat siapa? 

Bukankah Mustafa sebenarnya hanya menjalankan dakyah sesat dengan mencetuskan fitnah disamping bersetuju dengan kesesatan yang diutarakan oleh sekutunya Tuan Man dan Nik Najis..Kalau gitu Mustafa hanya meneruskan kerja sesat PAS..! itu jer!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. kesesatan secara terang terangan...

    bagus jugak bila ada pendedahan mcm ni untuk masyarakat umum ketahui sapa musibat ali nie...

    gulingkan parti anjing setia yg sentiasa membekalkan kesesatan dari masa ke semasa...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Hek eleh kalau pasal itu jadi pengkhianat Islam , meluat aku dengan pemimpin PAS nih cuba cuba lah cermin diri sendiri bersekongkol dengan DAP dan pihak asing tu ta jadi pengkhianat islam . Lagi pon bukan kah orang orang PAS ini kebanyakan nya berfahaman syaih

    BalasPadam
  3. adik aku baru register dgn tabung haji. dia kena tunggu 2046 baru dapat gikiran haji. biarlah orang pas lepaskan giliran mereka naorang pas yang sepatutnya pergi haji tahun ni, biarkanlah mereka ikut nasihat nik aziz...kasi orang lain yang lagi sayangkan Islam ambil giliran mereka. biarlah orang pas ni tunggu 10/20 tahun lagi untuk dapat giliran sekali lagi... memang patut pun orang pas tidak mendapat giliran kerana Malaysia hampir hilang hak untuk pergi haji disebabkan Bersih di Mekah dan Madina....pas should reap what they sow.

    BalasPadam
  4. pas dah jadi parti kafir
    nik aziz syaitan nirrojim dah kafir
    hadi dah jadi bapa munafik
    bertambah kekafiran mereka bila menyokong al kazib anwar al-juburi yahudi laknatullah.
    pengikut-pengikut pas setaraf pengikut firaun dan namrud.

    BalasPadam
  5. Sebagai Muslim kita patut ada satu guideline yg membolehkan kita membuat pemilihan yg adil. Sedapat boleh pemilihan biarlah KERANA ALLAH TA'ALA sbb inilah shj yg dpt membezakan kita dgn pemilih yg bukan Islam. Mari kita lupakan sekejap isu-isu salah laku individu parti2 politik ini. Katakanlah semua parti politik mmg berfungsi dan susah utk kita membuat pilihan adil. Tetapi kita jangan lupa semua parti politik ada potensi utk menyeleweng menjadi rangkus dan menyimpang dari matlamat. Cuma mereka ini semua berbeza tahap "takutnya" terhadap pencipta atau pun mmg xtakot langsung.

    Yg xtakot langsung tu agendanya cuma utk menjatuhkan bangsa yg memerentah sekarang dan kalau boleh menidakkan hak Islamik kita.

    Untuk itu mari kita lihat summary parti yg ada unsur Islam sahaja dan kita lihat pendekatan yg pernah mereka lakukan terhadap kepercayaan Islam.

    1. Isu mengkafirkan parti yg ada org Islam didalamnya, mereka lah yg mempeloporinya.
    2. Isu memastikan dan menyokong penggunaan nama Allah utk kitab Keristian. Tidak peduli samada sokongan mereka utk kitab Keristian itu Allah redha atau tidak. Walhal Allah mmg murka, buktinya di dlm surah Mariam ayat 88 - 92.
    3. Pernah mengikut arahan Ambiga utk melakukan demo di Tanah Suci Mekah serta menimbulkan kemarahan Kerajaan Arab Saudi. Secara tidak langsung merosakkan kuota HAJI dan UMRAH umat Islam di Malaysia tidak kira parti politik mereka.
    4. Tidak ada rasa penyesalan dari pihak pemimpin politik mereka akibat perbuatan insiden itu, dan jugak tidak ada usaha dari mereka untuk membetulkan keadaan dgn Kerajaan Arab Saudi. Seolah2 rukun Islam yg ke 5 itu tidak penting buat mereka.
    5. Sanggup utk mengeluarkan kenyataan meminta utk menangguhkan ibadah HAJI kerana pilihanraya. Ini menunjukkan Rukun Islam yg ke5 itu mmg tidak penting buat mereka.
    6. Konon utk melaksanakan hudud Islam yg tidak di kategorikan didalam rukun, kalau yg rukun pun mereka sanggup utk tangguhkan. Tidak wajar lah utk mereka mengatakan parti pemerentah skrg ini tidak Islamik.
    7. Sanggup utk bersekongkol dan mempertahankan dgn Ambiga yg terang2 menggalakkan org Islam utk murtad. Tidakkah Ambiga juga menjadi pelopor utk pesta LBGT yg mendapat tentangan masyarakat semua bangsa dan ugama tidak berapa lama dahulu di K Lumpur?

    Cukuplah setakat ini, kepada anda yg Islam fikir-fikirkan lah. Supaya kita tidak terlepas pandang gunakan lah hak untuk memilih itu dgn se adil mungkin dan yg penting apakah di redhai oilh Pencipta kita Maha Mengetahui. Sebab itulah yg penting biarlah kerana Allah Ta'ala.

    BalasPadam