Khamis, 14 Jun 2012

Rukun Islam VS Rukun Agama PAS



Kalau dah gila berpolitik gitu ler...sanggup memberi syor kepada kuda belang untuk menangguhkan rukun Islam ke 5 hanya kerana politik! PAS mungkin tak berpegang kepada rukun Islam! PAS hanya mempunyai rukun agama! rukun agama yang boleh dikurang dan ditambah mengikut keperluan politik semasa mereka! Nauzubillah!!!


Bagi PAS rukun agama yang ke 6 ialah boleh menangguhkan haji jika PRU dilakukan didalam waktu tersebut..! gila!!!

Semalam dalam parlimen sekor lagi penyesat hamPAS Ahli Parlimen Shah Alam si Khalid Gereja kena tempelak dengan Ahli Parlimen Sri Gading Datuk Mohamad Aziz kerana mengatakan umrah ialah suatu perhimpunan, maka takde salahnya kalau memakai baju dan membawa apa jua sepanduk!

YB Datuk Mohamad Aziz yang mencelah beristigfar panjang dan menyifatkan Khalid Gereja sebagai jahil kerana gagal membezakan Umrah dan Haji yang merupakan suatu ibadah! Ibadah yang membuktikan kita hamba Allah yang taat dan setia atas suruhanNYA. 

'kalau tak tahu agama jangan bercakap! kejahilan yang ada pada diri akan menyebabkan kesesatan kepada orang lain' Bagi PAS semua perkara boleh dan mahu dipolitikkan! jangan lah menjual agama hanya kerana kuasa laparkan kuasa politik' ujar Ahli Parlimen Sri Gading itu.


Bagi PAS agama hanya alat! tak lebih dari itu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. ceh..penangguhan rukun islam ke-lima yg belum2 tentunya tu lah diisukan.. yg rukun2 lain, hukum2 lain yg sebelum2 ni berlambak2 tak diendahkan dan dinafikan, tu tak plak dibesar2kan...

    BalasPadam