Ahad, 3 Jun 2012

Anwar Lebih Rapat Dengan Saya Dari Wan Azizah..!


Tentulah Azmin tak gentar..! azmin tak goyang! Keluarga bagi Anwar hanya kebiasaan yang mesti ada bagi setiap lelaki yang normal dalam dunia! lebih lagi bagi lelaki yang berangan nak jadi PM..! mesti ada keluarga! mesti ada anak dan isteri!

Timbalan presiden PKR Azmin Ali berkata beliau tidak merasakan bahawa peluangnya dalam parti "terancam" dengan jumlah anggota keluarga Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini menduduki jawatan penting dalam parti tersebut.

"Saya tidak merasakan apa-apa ancaman dalam konteks itu kerana saya percaya kepada proses demokrasi di dalam parti," katanya ketika ditanya dalam satu wawancara dengan Malaysiakini.

NONE

Tambahan pulak Azmin sendiri memang dilihat sungguh luar biasa rapat, erat dan terus mendakap Anwar lebih dari ibunya sendiri! Menangis la Mak Tom melahirkan rasa rindu dendam keatas anaknya tu..tapi kalau Anwar yang utama ! ibu sendiri boleh lupa ! dahsyat hubungan Anwar dan Azmin!

Mak Tom hanya ibu yang melahirkan Azmin! tak lebih dari itu! Mak Tom tak boleh bagi kesenangan yang Azmin miliki selama ini! Mak Tom tak boleh bagi kepuasan kepada Azmin seperti mana Anwar mampu memberikan kepuasan kepada Azmin...terutama bininya huhuhu.!

Mak Tom pun tak payah nak berdukacita kerana Azmin hanya mengulang siri anak derhaka! Begitu juga Wan Azizah dan Nurul Izzah! mereka hanya sebagai bini dan anak kepada Anwar! tak lebih dari itu! tugas mereka beres bila menjadi bini dan berbinti kan Anwar.! mereka tak boleh beri seperti mana Azmin beri! mereka tak mampu memuaskan serakah Anwar seperti mana Azmin mampu berikan..!!! tak gitu?

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. ANUWAR DULU PUN DERHAKE KAT BAPAK DIA BROO..JADI AKU TAK HERAN KLU ASSMIN IKUT JEJAK BOS DIA..PD DIA MAK BAPAK TAK PENTING KECUALI MAK BAPAK YG BLEY BG DIA KEKAYAAN..TANG BINI BLEY KONGSI2..KLU TAK CAMNE SHAMSIDAR BLEY JD KAYA RAYE SAHAM BEJOTA2 DOK UMAH KEJE GOYANG KAKI KEHKEHKEH

    BalasPadam