Isnin, 31 Disember 2012

Amanat Hadi..Rupanya Nik Aziz Sakit Hati Kepada Hadi..!


Laa..kesitu rupanya..! rupanya isu amanat sesat Hadi telah menyebabkan 'ranking' Hadi meningkat mendahului Nik Aziz.! Nik Aziz pasti tak senang dengan suasana ini, baginya Hadi hanya orang suruhannya, orang bawahannya, Presiden tidak boleh menandingi murSHITdol hamPAS..!

Itu yang Nik Najis ni sebok nak interfear..sebok nak mencelah itu dan ini...sebelum ni kata Hadi tak salah! Hadi tak murtadkan orang tapi dalam masa yang sama dia kata ahli UMNO mungkar..! Sebelum ni sebok kata Hadi tak perlu layan desakan menarik balik amant sesat dari umat Islam tiba tiba pusing kata Hadi wajar di berikan peluang muncul di TV pulak...rupanya ada sebab..! sebabnya...

Nik Aziz juga menawarkan diri untuk memberi penjelasan menerusi televisyen berhubung kenyataannya mengapa Pas menentang UMNO.

Sebelum tu..

Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, menyambut baik kesediaan RTM memenuhi permintaan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Awang untuk menjawab mengenai amanatnya 31 tahun dahulu yang dikaitkan dengan gejala perpecahan umat Islam di negara.  - BERNAMA.

Nak tumpang semangkuk rupanya..! gila glamour betul la tua kutuk ni..

2 ulasan:

  1. KEHKEHKEH 2-2 EKOR KONG KALI KONG BROO!..APE KATE KITA BWK 2 EKOR TU MASUK FEAR FACTOR ASTRO..TENGOK SAPE ADE TELOW >XD

    BalasPadam
  2. RTM jangan layan la mahluk ni... membazir... suruh dia buat kat tv pas..

    BalasPadam