Rabu, 12 Disember 2012

JPN Tak Benarkan 'Paria Bangsat' Diletak Di Dalam Kad Pengenalan


Biadap! Perkataan yang paling ringkas dan tepat bagi menggambarkan gerombolan anjing anjing jinak PKR yang berhimpun di depan pejabat JPN pagi tadi.

Antara pemimpin kuda belang paria yang hadir termasuklah penganjur himpunan, Naib Presiden KEADILAN, N Surendran dan Tian Chua.Tidak ketinggalan, Pengarah Komunikasi KEADILAN, Nik Nazmi Nik Ahmad dan Pengerusi KEADILAN Johor, Chua Jui Meng.

Hadir sama, ahli parlimen Kapar, S Manikavasagam; Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Taman Medan, Haniza Talha; ahli parlimen Kota Raja, Siti Mariah Mahmud, ahli parlimen Hulu Langat, Che Rosli Che Mat dan Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Khalid Jaafar.

Jenis paria bangsat ni jadi lebih besar kepala kerana ditunggang oleh cina komunis dan melayu baruah yang diketuai oleh Anwar Ibrahim!

Bangsat membangsat membawa bencana..itu perkataan yang layak kepada mereka ni..

Lu Fikir La Sendiri!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 ulasan:

  1. Bagaimana kalau orang Melayu ataupun UMNO yang bbuat macam tu...mereka golongan paria tu akan kata UMNO@Melayu rasis...

    BalasPadam
  2. wow tak kan lah sampai 30,000 keling tak kp?. tak kan lak sekarang baru nak umum tak da kp. kalau 5,000 keling bangak mungkin kot tapi 30,000? tengok yang jadi loyar kan main banyak dan yang ketuai ngo pun banyak jugak. ajaib betul. kena check dna mereka ni sebelum bertindak nak bagi kp. harap pihak berkuasa gunalah segala teknologi yang ada untuk pengesahan.

    BalasPadam