Jumaat, 28 Disember 2012

ANAK Haram Mazlan Aliman Cuma Boleh Buat Ni Ajer..?


Sekumpulan ANAK Haram Jaddah yang diketuai oleh AJK hamPAS Pusat Mazlan Aliman siang tadi berkumpul didepan Ibu pejabat Felda mendesak PM untuk memecat YB Tan Sri Isa Samad selaku Pengerusi Felda..!

Jenis bangsat memang macam ni laa.. Setakat ni takde satu pun usaha ANAK haram jaddah yang diketuai oleh hamba PAS Mazlan Aliman ini yang boleh dibanggakan oleh warga Felda, rakyat jelata, bangsa dan negara malah dikalangan bangsa PAS sendiri..! takde!

Felda tak terbina dan berjaya ditangan pembangkang! jauh sekali dijayakan ditangan PAS malah jaaaauuuhhhh panggang dari api ianya dibantu dan diperkuat oleh ANAK ANAK haram jaddah yang diketuai oleh si bangsat bernama Mazlan Aliman..!

Setelah Tun Razak berjaya membinanya dan memberikan kehidupan baru kepada orang orang Melayu yang beragama Islam kini kerja murni ini disambung oleh anak Almarhum YAB Dato Seri Najib yang merupakan Perdana Menteri Malaysia yang begitu mengambil berat dan bertanggung jawab dalam memperkasa lagi keupayaan Felda hingga menjadikannya sebuah syarikat perladangan terbesar di dunia. 

Dimana ANAK ANAK haram jaddah selama ini? sejak bila ANAK ANAK haram jaddah ini membela Felda? sejak bila ANAK ANAK haram jaddah ini mengangkat diri mereka sebagai hero Felda? 

Jawapannya sejak sebahagian dari ANAK ANAK haram jaddah ini berjaya dalam hidup setelah diberi makan dan pakai oleh Felda..! Jawapannya sejak ibu bapa ANAK ANAK haram jaddah ini menjadi peneroka yang berjaya hasil dari pertolongan Felda..! Sejak Felda mula dilihat memberikan sumber kekayaan kepada setiap individu didalam Felda hingga boleh diperturunkan menjadi harta peninggalan kepada sebahagian ANAK ANAK haram jaddah ini..!

Maknanya ANAK ANAK haram jaddah ini menumpang hidup bekeluarga bersama sama Felda..! maknanya ANAK ANAK haram ini meraih nikmat dan meratah segala kenikmatan hidup hasil perit jerih warga peneroka dan kebertanggungjawaban pengurusan Felda. ANAK ANAK haram jaddah membina hidup menjadi manusia yang sempurna hasil dari kebijaksanaan pemimpin UMNO yang membina Felda..!

Jadi apa sumbangan ANAK ANAK haram jaddah ini sebenarnya kepada Felda? apa yang dibuat oleh ANAK ANAK haram jaddah sebenarnya memalukan warga Felda..! Perbuatan ANAK ANAK haram jaddah ini menunjukkan bahawa mereka terdiri dari golongan sesat yang tak tahu bersukur atas nikmat yang Allah berikan kepada mereka dan keluarga mereka..! Perbuatan ANAK ANAK haram ini jelas membuktikan bahawa mereka cetek, tohor, lemah, bodoh dan tidak berilmu dalam menilai kebaikan yang telah mereka terima..!

Akibatnya...sama la mereka ini seperti haiwan yang memang tidak dikurniakan akal dan hanya tahu menurut hawa nafsu semata. Malah yang lebih teruk mereka rela menjadi binatang ternakan yang disuap dan rela menggigit tangan tangan yang memberi mereka makan walau pun untuk seketika mungkin ikan kering tapi tetap kekal dulu, kini dan selamanya dari suapan tuhan politik mereka yang hanya datang sekarang dan memberikan mereka daging walhal daging tersebut penuh dengan racun yang bakal menyebabkan binatang binatang ini melata sakit dan menunggu ajal terutama apabila hilang sudah zaman kelam pabila berbunyinya loceng pilihanraya nanti.

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. gila nafsu nafsi sungguh puak 'ijau tukar oren' nih. apa ke jadah buat patung isa samad, lepas tu pukul2 mcm budak2 tak cukup akal. kurang berakalkah puak2 'ijau tukar oren' ini? ini demo menuntut yg hak ke demo melampiaskan nafsu? kalau tengok aksi2 beruk ni, aksi2 yg ditunjukkan ialah aksi melampiaskan nafsu semata2. tiada sekelumit langsung nilai perjuangan. WAHAI BERUK2 OREN SEKELIAN, jika inilah budaya yg disemai dan disuburkan setiap masa dalam menghayati perjalanan politik, maka sampai bilapun budaya begini tidak akan berakhir. siapapun yg memerintah, pihak pembangkang akan menggunakan budaya kotor dan jahat ini utk membalas dendam kpd pihak yg menang. pas memang singkat otak, terlebih nafsu..(label: mazlan bapak kpd ANAK haram biadap).

    BalasPadam
  2. Makin dekat PRU, budak-budak suruhan ni memang makin hilang akal. Mereka fikir kami generasi kedua FELDA akan mudah terpengaruh dgn cara mereka. Kami sedar dan tahu betapa besar jasa felda kepada ibubapa dan keluarga kami. Kamu melalaklah atau menyalaklah macam anjing barua sekalipun, kami tak akan terpengaruh. Jika kamu masuk ke tempat kami, akan kami tentang habis-habisan. Kamu cuma berani tidak bertempat.

    BalasPadam
  3. Bukan menyebelahi sesape tapi nape tak bagi tau nape diorang ni berdemotrasi dan bagi fakta yang diorang ni tak betul. Sekadar bertanya...shhh...aku bukan penyokong UMNO..bukan penyokong PAS,DAP,PKR atau atas pagar..aku penyokong PARTI ISLAM sejati..rasa2 kat M'sia belum ujud...

    BalasPadam
  4. Steady la Syed Idrus

    BalasPadam
  5. ketua penerangan PAS PIS PUS aku xnmpak pun dlm demo tu....takut ke kna tempias bila bertanding ditemerloh nanti...jgn mimpi lah fanily aku nk undi ko...hahaha...hati2 kmi org felda dlm ngri phg ni dah membarah..tunggu la PRU 13 ni....PAS tdak mungkin...hanya BN saja..

    BalasPadam