Isnin, 31 Mac 2014

MH 370 ~ Mahfoz Bean Memang Dah Bengong Ahli UMNO Jangan Pulak Tongong..!


Mahpoz ni pembangkang..! kita semua maklum bahawa ramai pemimpin pembangkang ni otaknya letak di lutut..! itu sebab kita boleh berlaga kepala dengan pemimpin mereka tapi tidak lutut..! Lutut antara barang yang amat berharga bagi para pemimpin pembangkang kerana selain akalnya disitu, lutut juga perlu bagi mengekalkan stamina jongkang jongkit seperti mana Anwar Aljub, Cikgu Stopa dan ramai lagi..!

Jadi, kalau kenyataan Mahpoz yang berkehendakkan PM dan Menteri Pengangkutan meletakkan jawatan atas berlakunya insiden MH 370 ianya hanya satu lagi pembuktian bahawa Mahpoz harus membalut lututnya sekuat mungkin bagi mengelakkan kecedaraan akal yang lebih parah seperti mana ada nya sekarang ini..!

Kalau macam tu cuba kita tanya mahpoz macam mana dengan status seorang bapa yang mempunyai anak yang bermasaalah dengan dadah? apakah bapaknya harus 'meletakkan jawatan' sebagai bapak kerana ditakdirkan mempunyai anak bermasaalah seperti itu? macam mana? pi picit lutut dulu..!

Ahli UMNO jugak jangan la bersikap tongong dalam mendepani peristiwa yang melanda kini hinggakan penulis pergi ke Kelantan, Perak, Selangor dan Johor minggu lalu ada kedengaran bahawa jika tragedi MH 370 ini berlaku sebelum pemilihan UMNO yang lalu tentu Hisham akan mendapat tempat pertama dalam pertandingan Naib Presiden.

Apa punya dangkal hujah mereka ni..! apakah mereka ini sedang menyalahkan majoriti ahli UMNO yang telah pun membuat keputusan dalam pemilihan yang lalu..! Apakah mereka ini masih tidak dapat menerima ketentuan yang telah pun tersurat? Apakah mereka hanya tahu memilih pemimpin setelah berlakunya sesuatu bencana menimpa? Apakah mereka memang suka bencana menimpa negara ini agar pemimpin mereka akan terserlah? majoriti ahli UMNO bijak pandai tentunya mereka tidak akan termakan dengan dakyah kaki ampu sana sini yang sentiasa lapar dan dahaga jika kepimpinan UMNO dan kerajaan bersatu dan bekerjasama rapat.

Kepada kumpulan ini..rentikan lah..! kalau pun anda sama dengan Mahpoz yang otaknya di lutut tapi majoriti ahli dan orang orang UMNO seluruh negara tidak sesekali membenarkan lutut kamu setaraf dengan akal kami yang waras ini..!

Lu Fikir La Sendiri!!!



3 ulasan:

  1. Apasal kamu bandingkan hubungan pemimpin dengan rakyat dengan bapak dengan anak.

    Pemimpin dipilih oleh rakyat. Boleh ditukar ganti jika ada kesilapan. Baru negara maju dan aman. Bukan yang mencipta isu untuk memastikan mereka kekal kaya raya ke anak cucu.

    Anak pula dilahirkan hasil dari hubungan mak bapak. Akan bertanggungjawab atas anaknya.

    Kita tukar pemimpin barisan.







































    BalasPadam
  2. Kat kepala lutut boleh tahan lagi. Janngan guna dua lagi kepala. (Kepala bu***h /ta***kl)

    BalasPadam
  3. Anon 5.52 mengesahkan pemimpin bee end kena letak jawatan secepat mungkin sebab pengikutnya hanya pandai mencarut dan maki. Duit tarak harap BRIMMM...Kah..kah..

    BalasPadam