Khamis, 12 September 2019

PH Di Hujung Tanduk..!


Dah banyak tanda tanda pun..!
Itu sebab Tun M bagi signal dah..!
Memang kerajaan sepenggal lah nampaknya..!

Rakyat penentu prestasi PH pada PRU15, kata Dr M
PH mempunyai tugas berat untuk dilaksanakan sekarang sekiranya parti komponen itu ingin mengulang kejayaan lalu dan kekal memegang tampuk pemerintahan pada Pilihan Raya ke-15 (PRU15), tahun 2023 nanti.
Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad berkata, PH bakal berdepan rintangan lebih hebat pada pilihan raya akan datang kerana bukan mudah untuk terus memperoleh kepercayaan rakyat buat kali kedua. 
“Dalam pilihan raya lalu, yang menjadi isu utama ialah bekas perdana menteri, Najib Razak. Namun, pada PRU15, situasi tak akan sama.
“Rakyat akan menguji prestasi PH, dan hal itu tak akan menjadi tugas yang senang.
"Biasanya kali kedua tak pernah mudah,” kata beliau.
Itu sebab Tun M pun nampaknya sudah terlihat menyediakan rakit lain..! Dia tahu lama dah bahawa bersekongkol dengan DAPig dan macainya tidak akan pernah membantu membentuk negara menjadi sebuah negara yang aman dan berjaya..!
Makin rosak ada laa..!
Anwar akan kekal sebagai calon PM paling lama dalam dunia insyaaAllah..!
Jadi siapa sebenarnya?
Lu Fikir La Sendiri!!!

19 ulasan:

  1. Semua tindakan kjaan PH tersangat janggal
    Utk membantu Melayu/Islam ternyata gagal
    Mmg sesuai lah, dilabelkan kjaan sepenggal
    Lps PR15 nanti..kjaan PH, silalah meninggal

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    BalasPadam
  2. Mmg tak akan panjang, hayat PH Pak Kaduk
    Awalnya, gah bagai kapal, kini dah jadi biduk
    PM & juak2 kini mula rasa tak senang duduk
    Spt gambar tu le, telur pelir di hujung tanduk

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    BalasPadam
  3. Cai Putramerdeka, kini mula tunjuk perasaan
    Sbb sudah tak dpt dedak lagi, sebagai tajaan
    Kini dia berpaling tadah, tikam balik kerajaan
    Kita harap, Budin & KD, begini jugak keadaan

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    BalasPadam
  4. Kepercayaan rakyat kpd PH merudum kerana angkara madey menipu rakyat dgn pelbagai alasan karut...

    Madey tipu manipesto dan tipu nak tangkap jo lo...

    Madey bagi kroni dan anak branak projek bilion2....madey dan kronisma berpisah tiada...

    Madey jugak takut kpd DAP...

    BalasPadam
  5. Tun M tuuuh kan Bapak Segala Idiots bodoh nya kau Putra Merdeka//

    BalasPadam
  6. Putra sudah bikin cai2 PH, jadi letih dan lesu
    Nampaknya cai2 PH udah terdiam membisu
    PRU-15 nanti..PH dah tak ada lagi modal isu
    Menang PRU-14 dulu pun..,modal janji palsu

    Kah kaahh kaaahhh kaaaahhhh kaaaaahhhh

    BalasPadam
  7. Suruh Melayu PKR & Melayu Amanah tengok video Ngar Ko Meng & Superman DAP "bantai" PM 4 Kaw..Kaw punya ! Dah tengok...belum...? Bersatulah wahai Melayu ku...

    BalasPadam
  8. Sepertimana dadah dan arak yang yang diseludup masuk dalam negara, yang ditangkap satu yang lepas MUNGKIN berpuluh2 beratus2.

    Bergitu juga pendatang Cina yang diberikan IC biru, yang ditangkap cuma 4-5 orang, kami percaya yang telah diberikan IC biru melalui jalan belakang jumlahnya MUNGKIN berpuluh atau beratus ribu. Mereka sangat bijak menipu, tengok sahaja MACAU scam etc... sangat bijak!

    Habis la anak2 Melayu dan generasi Melayu seterusnya kalau macam ni, susah la untuk bersaing dengan kaum yang BIJAK MENIPU ini? Hak pelajaran, hak kerja, hak memiliki rumah SEMUA akan dikuasai oleh bangsa PENIPU ini!

    Celakalah PH!!!

    BalasPadam
  9. Habis la orang Melayu, Tanah Melayu kini sedang dilelong murah2 dengan cara jalan belakang kepada pendatang dari China, Hong Kong, Macau dan Taiwan? Mereka akan dapat hak yang sama, pendidikan, kesihatan, perumahan dan hak2 mengundi.

    Pulau Pinang kini menjadi pusat jenayah menjual IC biru? Habis la orang Melayu kalau macam ni!!! Patut la mereka mahu umumkan rumah berharga RM400,000 sebagai rumah mampu milik. Rupa2nya mereka sudah ada long term plan mengimpot pendatang2 dari Cina, Macau, Hong Kong dan Taiwan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pihak polis kena linkkan kes jenayah menjual IC biru kepada pendatang2 China ini dengan kes kegagalan sistem immigrasen (shut down) yang berlaku beberapa hari diKLIA baru2 ini. INI SUATU YANG AMAT SERIUS?

      Padam
    2. Pihak polis juga kena linkkan kes ini dengan ahli2 atau parti2 politik yang memerintah. MUNGKIN ianya juga strategi mereka?

      Sudah lama natizen2 mengsyaki sesuatu kerana mereka tidak seperti orang Malaysia. Mungkin mereka dilindungi parti2 politik tertentu?

      Tahniah kepada semua blogger2 dan natizen2 yang menghidu akan perkara ini. MUNGKIN sindiket jenayah ini sudah lama dijalankan sejak mereka merampas kuasa? PERKARA JENAYAH INI SANGAT SERIUS!!!

      Padam
  10. Nampak nya demokrasi yang mementingkan undi sangat merbahaya kepada kedaulatan negara dan kedaulatan pribumi sebagai tuan ditanah air ini.Jika kejadian memberi kerakyataan ini adalah benar sungguhlah malang kepada rakyat khususnya kaum pribumi yang menjunjung demokrasi. Apabila parti yang menang dan berkuasa dengan sewenangnya melakukan apa saja cara untuk terus mengekalkan kuasa hatta dengan mengimpot orang asing pun sanggup untuk diberi kerakyatan asalkan jadi pengundi.


    Ini betul2 kerja gila kerana logik kejadian ini memang berlaku di negara selatan tanah air dan sangat berjaya kepada mereka.Apakah Malaysia bakal menjadi eksperiman kedua dan pribumi disini juga bakal pupus ditelan oleh lautan bilion kaum mereka.Pelik sungguh pemimpin politik melayu yang sedang berkuasa...apa yan mereka cari sebenarnya.

    Lebih malang sia-sia saja kita mendapat kemerdekaan kerana dengan demokrasi yang kita junjung menjadi wadah ampuh kepada kaum imigran untuk menelan wilayah-wilayah melayu yang seterusnya menukar menjadi hak mereka.

    BalasPadam
  11. Rakyat berharap agar raja2 Melayu dapat memantu perkara ini dengan rapi dan dapat mengarahkan sebuah RCI dijalankan dengan kadar segera sebelum nasi menjadi bubur!

    BalasPadam
  12. blogger panjisetan ni main silap mata konon PH itu bukan madey madey itu bukan ph??
    masih nak cuba highlight madeykuttypundek sebagai 'penyelamat'?
    woi putrasetan, madey la punce segala kacau bilau melingkup habis politik semua ini.
    dia yg jadi kepala ajak Melayu tolak UMNO Najib dan sokong DAP
    kau nk menjeelat kuttypundek pun agak2 la bro

    madeykuttypundek mesti ditangkap jika masih hidup lepas PRU15 nnt utk didakwa atas melakukan hasutan dan penyelewengan salah guna kuasa sehingga aset negara lesap dirompak dan negara hilang duit begitu banyak

    BalasPadam
  13. JPN mesti telus dan setiasa keluarkan statistik bilangan pemberian warganegara baru dan PA baru mengikut kaum pada setiap masa.Dalam masa yang sama membentangkan kedudukan semasa bilangan penduduk.Sebagaimana bank negara mengeluarkan data-data ekonomi semasa mengikut penggal JPN seharusnya melakukan perkara yang sama.

    BalasPadam
  14. jln jem di semua lebuhraya di seluruh lebuhraya menuju ke KL dan PWTC..


    update teekini.... alhamdilullah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Prooooooooooooooottttt

      Padam
    2. Proooooooooooootttt...kat muka Mamak Kutty!!!

      Padam
  15. Hancur negara akibat PH. Dulu kata UMNO berhutang. Bawah PH dah melonjak 120 billion dalam 1.5 tahun. Dulu kata jual negara kini nak jual rumah pada Cina Hong Kong. Ditambah skandal IC dan kenyataan TSMY tentang tambahan 200000 permohonan warga negara.
    Kata ekonomi akan cemerlang bawah PH kini ekonomi lesu dan layu. Kata rakyat dizalimi akan dibela. Kini segala bantuan rakyat dihapus atau dikurangkan. Agama jadi sasaran puak kafir dan liberal. Pendakwah dikunci mulut. Apa sebenarnya guna PH ini? Paling elok bagi orang Islam yg dokong PH bertaubat dan pulang ke pangkal jalan. Ada sebahagian org Islam yg dokong PH punyai aliran liberal. Ada yg lain terlampau terpegun dan taksub dengan pemimpin tua yg sendiri punyai banyak mega skandal yg didiamkan.
    Ayuh kita bersama penyatuan Ummah besuk. Tinggalkanlah PH dan pimpinannya yg rosak dan tak berguna....

    BalasPadam