Isnin, 22 Mei 2023

Barua MAntol Story..!

 

Zaman hujan naik ke langit, zaman dimana kerajaan adalah betul, halal dan penghuni syurga tuhan politik DAPig Aljub. Siapa jua yang tidak sehaluan pasti akan di nyah kan, di buang bukan di maknyah kan untuk  di anal anus macam isu Aljub - Sepol dengan password karipap nya..!

Isu pizi formula juga berjaya di senyapkan apabila barua dalam ameno berjaya memainkan peranan penting mempastikan ky jelly cukup melincirkan permainan anal mereka.


Tak sanggup menerima kecaman dan amukan ahli UMNO serta orang Melayu yang berang dengan kenyataan madselan, bagi meredakan isu maka isu potret pemimpin pula cuba di jadikan hujah bernas oleh barua dan para macai menegakkan benang basah. Berkata la budak yang di bayar gaji oleh UMNO bahawa isu potret bukan penting dan sengaja di besar-besarkan seperti mana besarnya perut budak ni.

Bagi barua dan para macai, kemarahan dan kebencian ahli UMNO serta orang Melayu melihat kebejatan dan kebobrokan yang berlaku di dalam UMNO wajib di patuhi dan di taati secara membuta tuli oleh ahli.

Kerosakan atas hubungan dayus lagi sonsang bersama Aljub dan tuhan politik DAPig mereka hingga merelakan DAPig hadir dan memberikan syarahan demi syarahan di dalam dewan Merdeka yang bertuah itu lah punca kenapa segala isu di bangkitkan. Ahli benci, Orang Melayu marah dan rakyat yang sayang kepada UMNO meluat dengan tingkah pemimpin UMNO yang di terajui di bawah kelengkang Zahid. Kenyataan Mad Hasan yang mensucikan DAPig sebagai jujur tidak cukup malah menambah minyak kepada api penolakan pengundi kepada ameno dan BN. Tapi barua@macai peduli ke?


Sekor lagi pengikut dan penganut Zahid dari Selatan yang kini berjawatan di dalam PUNJ juga tidak terkecuali untuk sama sama menjilat tuhan politik mereka apabila meniup seruan bahawa perkara yang berlaku sekarang ini adalah usaha jahat oleh mereka yang sengaja cuba melaga lagakan sesama ahli, usaha untuk memecah kekuatan parti katanya.

Lebih baik budak ni jaga kandang sendiri yang jelas tak mampu dia pertahankan. Tengok sahaja isu di atas tu. Kalau ini lah jenis pemimpin parti. Tahap kualiti pemimpin yang cuba menjadi siapa paling tegar dan lancang untuk mempertahankan Zahid, ALjub dan DAP. Rosak teruk dah parti keramat orang Melayu ni. Kecil sangat dah nilai perjuangan yang di bawa oleh mereka sekarang ni. Apa lah yang nak di jual kepada pengundi dalam menghadapi PRN 6 negeri nanti?


Itu sebab kita sebutkan di awal tadi zaman di mana pemimpin konon merasakan mereka tahu semua, mereka faham dan rakyat di paksa untuk menerima apa jua yang mereka perkatakan. Bagi mereka rakyat hanya perlu akur, tunduk dan membungkam dengan segala kerosakan yang berlaku. Ini sama lah keadaan yang di ceritakan apabila tibanya Dajjal.

Cuma mereka ni mungkin di kira pra...kira Dajjal kecil agaknya. Cuma bagi rakyat pula, kecil ke besar ianya tetap Dajjal. Dajjal tetap iblis, setan, sesat lagi menyesatkan. Nak tunggu apa lagi???

Lu Fikir La Sendiri...!


2 ulasan:

  1. Boikot jam SWATCH... Act Now .!!

    Sokongan kumpulan rock Britain, Coldplay, terhadap masyarakat lesbian, gay, bisexual dan transgender (LGBT).

    Coldplay dijadualkan mengadakan konsert pertama di Malaysia pada November. Bagaimanapun, seorang pemimpin PAS mendesak supaya konsert itu dibatalkan atas alasan menggalakkan budaya hedonisme dan songsang.

    CEO Kumpulan Swatch Nick Hayek Jr berkata, syarikat itu telah lama dikenali kerana meraikan pelbagai lapisan masyarakat menerusi jam tangan yang “berwarna-warni dan menyeronokkan”.

    BalasPadam
  2. Kalau PN menang nanti ( insyallah menang PRN) Dan kerajaan bertukar maka

    1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
    2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
    3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
    4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
    5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
    6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
    7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Spt ujudkan Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus supaya Melayu' screw Melayu Dari ucapan Super Man DAP.
    8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.
    9. Lupakan Singapura pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia.
    10. Semua bahana makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji caj bayaran duti import dan sebagainya.

    Lingkupkan saki Baki barua barua DAP@LeeKwan Yew PRN June 2023 nanti

    BalasPadam