Isnin, 8 Mei 2023

HOT ~ Anwar Bakal Terasa Perit Di Liwat..!


Telur di hujung tanduk..! Kalau dulu Aljub boleh menjatuhkan, takkan la pulak sekarang jadi mustahil untuk Aljub di jatuhkan..! Itu la lumrah, what you gave you get back..!!! Takgitu?

Kata orang, macam orang kena liwat la, yang menutuh tak rasa apa apa lebih lagi kalau di taruk ky jelly, tapi yang kena tutuh boleh jadi buasir bro. Mungkin Aljub lebih alim dalam isu ini sama macam isu cina doll tu.

Hakikatnya rakyat semakin muak, jelak dengan cara dan keberkesanan pentadbiran Aljub semenjak menunggang tampuk kuasa selepas PRU15 yang lalu. Semua janji yang di taburkan serta harapan rakyat bukan sahaja semakin pudar dan hilang malah rakyat sedang cuba di lembu kan dengan hidangan janji dan harapan palsu yang lebih baru, bezanya dulu janji semasa pembangkang sekarang janji sebagai kerajaan yang menerima mandat memerintah. Tapi hampeh. Beban hidup rakyat tetap semakin terhimpit dan semakin susah. Rega minyak turun tak?

Yang jelas sekutu politik mereka juga yang kenyang melaba hasil masyul dengan kontrak, projek dan kedudukan sama ada di dalam kerajaan mahupun GLc. Kakitangan kerajaan di peringkat tertinggi juga mengambil peluang menjarah hasil masyul negara kerana sebahagian besar pentadbiran yang di kuasai oleh Menteri dan Timbalan terdiri daripada mereka yang benak dan tidak berpengalaman. 

Aljub tersepit kerana mahukan dia kekal berkuasa dengan sokongan sekutu politik. Aljub juga perlu mempastikan kakitangan awam berpihak kepadanya. Itu sebab Aljub tidak akan mampu berkonfrantasi dengan KSN, KSP, para turus, KSU KSU dan juga Ketua Pengarah Jabatan. Itu yang menyebabkan ada di atara mereka ini di laporkan semakin buas dan ganas dalam sebahagian keputusan perolehan di Kementerian dan Jabatan masing masing. Itu akan kita dedah satu satu selepas ini.
Kes yang di bawa ke SPRM pun banyak belum betul betul di pecahkan ruyungnya, mereka mungkin lupa yang hujan selebat mana pun ia pasti BERHENTI..!

Mungkin Aljub perlu kan password@Sepol atau cinadoll baru demi nyawa politiknya. Mungkin juga Rafizi belum lagi menjumpai strategi penipuan dan teori yang boleh menyebabkan kuda belang berair air meleleh terpancut seperti mana yang pernah di buatnya sebelum PRU15 yang lalu.

Yang terbukti sudah ada di depan mata dan terbukti bersedia ialah rakyat yang mahukan kehidupan yang lebih baik dengan kepimpinan kerajaan yang cekap bukannya banyak cakap, pemimpin yang cerdik dan bukannya pembodek. Juga kepimpinan yang bertanggungjawab dan bukannya rakyat pulak yang kena menanggung dan menjawab pemimpin keparat yang tak sudah sudah menghisap darah rakyat. Cukup cukup la..!

Itu yang sebok bertiup kencang kata nak tukar kerajaan...! Bila? Siapa? Lu Fikir La Sendiri..!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan