Selasa, 16 Mei 2023

Demi Tuhan Politik DAPig..!

 

barua...!

Lidah pendek ni ahli empty..! maknanya suara mamat ni ialah suara yang mewakili ahli. Makanya pemimpin UMNO dan ahli semuanya dah boleh terbalikkan bendera Malaysia seperti mana yang pernah di lakukan oleh student Malaysia di Taiwan yang menyokong dan mendokong komunis sebelum PRU14 yang lalu, itu sebab bendera berterabur dan mungkin di pijak pijak di dalam Dewan Merdeka hari tu..!


Tanpa disuruh dan dengan perasaan taat dan patuh pemimpin UMNO di Ibu pejabat parti dengan sendiri telah menolak wajah wajah pemimpin UMNO terdahulu  yang selama ini terpampang megah di dinding Dewan Merdeka, Ianya mudah di fahami kerana apabila tuhan politik DAPig dan Aljub hadir maka siapa jua yang menjadi saingan kepada tuhan politik mereka ini mesti di sorok, di tutup dan di ketepikan...tak gitu?



Yang gemilang lagi, sejurus dari pada itu maka di beritakan...


Agama dulu yang mesti diusik..! Kalimah suci dahulu yang perlu di pertikai, menyokong agar Kalimah suci ini boleh di gunakan oleh orang bukan Islam merupakan tiang asas kepada rukun utama mengimani tuhan politik DAPig dan Aljub yang mereka kasihi. 

Adalah alim ulama dan rakyat marhaien yang membantah, tapi pemimpin UMNO mungkin tengah mengolom atau tersengkang mulut yang menyebabkan tiada suara yang kedengaran...


Kalau mereka senyap kerana patuh dan taat pun kita semua sedia maklum la, lebih lagi bila si Tanjung 3 line dan Teressa yang anti jawi dan azan ni berdehem..!


 Kan Poad si barua cakap di atas tu yang Aljub dan DAPig dah relevan, dah bukan musuh, maknanya dah suci, dah murni dan dah boleh ditaati..!

Pejuang tulen UMNO ada lagi ke? Siapa?

Lu Fikir La Sendiri..!

dah jadi penyokong lgbt rupanya..!


2 ulasan:

  1. UMNo yang ada Hari ini sekadar macai Lee Kwan Yew @DAP ajer

    UMNo Ada telo ke nak lawan tuan besoo deme Lee Kwan Yew @ DAP


    Walaun UMNo sklian ko pi raba lam seluar memasing... Telo hado ke idok...!?

    Kikikiki..

    BalasPadam
  2. Sehari selepas konvensyen Kerajaan Perpaduan konon nya atas pilihan Yang Dipertuan Hagong, isu kalimah Allah dilacurkan kembali oleh puak ini semola. APA MOTIF..!?

    UMNo bole buat apa skg..!? Tak kan buat bodoh bangang bisu pekak badak..!? Wooi UMNo tidoo ker..!?

    Apa motif sebenar kaum ini dalam Kerajaan Perpaduan penggunaan Kalimah Allah dibenarkan pada semua Agama..!?

    Motif nya mudah pulak ini ingin melaga lagakan dan membatu apikan sambil pecah dan perintah orang Melayu' Islam.. straight forward isu

    Setiausaha Agung DAP Anthony Loke serta pemimpin-pemimpin Kerajaan Perpaduan yang lainnya hadir ibupejabat UMNo di PWTC.

    Kehadiran DAP bersama-sama 19 parti politik yang lain ke Pusat Dagangan Dunia (WTC) Kuala Lumpur pada 14 Mei lalu adalah simbol kesetiaan kepada Raja Melayu yang menjadi tonggak Malaysia sepertimana diikrarkan dalam rukun negara.

    Kalau isu kalimah Allah ini di adu dombakan sambil kaum ini membatu api kaum Melayu' Maka dengan sendiri ya kaum ini tidak hormat pada Raja dan Agong yang memelihara kesucian kalimah ini..!!

    Apa motif kerajaan Perpaduan sambil jaja nama Agong dlm masa sama isu kalimah dimainkan kembali..!?

    Sejak UMNo kena sondol dengan Bang Non tetiba UMNo jadi bodoh bangang..

    UMNo bole buat apa dng isu kalimah ini..!? uMNo dah jadi bangang...

    Kikikiki...

    BalasPadam