Rabu, 17 Mei 2023

Haramjadah Nak Azan Guna Whatsapp..!

 


UMNO kalau nak terus hidup dan di terima oleh rakyat, yang lebih utama lagi ialah jika UMNO nak di restui dan di redhai Ilahi maka wajib bagi ahli menolak perlakuan yang menentang kesucian Agama Islam yang syumul ini.



Katanya UMNO ada majlis ulama...betul ke? Mana? atau ular dalam semak? 

Berlepas diri la kita semua dari terpalit dan bersekongkol dengan mereka yang gagal mempertahankan kesucian agama. Kita takutkan kemurkaan Allah. Semoga Allah memperteguh iman kita dan sentiasa di dalam keredhaan Allah.

Bagi yang rela dengan perkara sebegini kerana politik lantak dia. Kalau takut mempertahankan kesucian agama kerana takutkan murka tuhan politik DAPig dan Aljub? lantak lah.. Siapa?  Lu Fikir La Sendiri.!!!


4 ulasan:

  1. Awas agenda Pluralisma sedang berkembang bila Brother Anwar Bin Ibrahim diangkat PMx

    Kesatuan Ulama Islam Sedunia (KUIS) telah mengeluarkan kembali kenyataannya yang bertarikh 21 Februari 2021 bersama Liga Ulama Islam dan Liga Arab Maghreb ketika mengadakan persidangan yang bertajuk The Position of the Islamic Ummah on the Abrahamic Religion yang merumuskan bahawa Abraham Religion adalah satu ancaman terhadap akidah umat Islam.

    Penggunaan kalimah Allah salah satu bunga bunga rencana kecil Pluralisma Agama di Malaysia tak sampai 3 setelah dinobatkan sebagai PMX... AWAS..!!

    tanggal 16 Februari lalu UAE secara rasminya telah membuka Abraham Family House, iaitu satu komplek yang mengandungi sebuah masjid, gereja dan synagogue di Pulau Saadiyat, Abu Dhabi, UAE.

    Akhbar utama negara haram Israel, The Jerusalem Post dalam ulasannya begitu bangga dengan perkembangan tersebut.

    KUIS dalam kenyatannya menyeru para cendekiawan Islam, penuntut ilmu dan pendakwah untuk menunaikan kewajipan mereka terhadap agama Islam dalam menghadapi cabaran bid’ah yang sesat di zaman ini.

    Syeikh Dr. Ahmed Al Tayeb, Abraham Religion adalah satu ancaman dan muslihat besar yang boleh menyesatkan akidah umat Islam. Agama baharu ini perlu ditolak dan diperjelaskan bahayanya kepada umum di samping bertujuan untuk memanipulasi umat Islam supaya menerima keberadaan zionis Yahudi

    BalasPadam
  2. UMNo sedia pertahan isu kalimah Allah

    Peerghh..!!

    "UMNo bukan tuan rumah. UMNo tumpang kasih sayang DAP@ LeeKwanYew saja", kata Mat Asan

    Makna kata UMNo macai DAP tuan beso Lee Kwan Yew .!! UMNO membawa dasar mempertahankan dan memperjuangkan hak keistimewaan orang Melayu serta Islam mengikut Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan, manakala DAP membawa dasar kesamarataan kaum dan agama atau ‘Malaysian Malaysia’... Celah mana adanya persamaan UMNo/DAP.!?

    Fiyyooo..!! UMNo Ketua Penerangan UMNO, Azalina Othman Said berkata, UMNO akan kekal terus berjuang menegak dan mempertahankan Islam sebagai agama Persekutuan serta menghormati prinsip kebebasan beragama seperti yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan... Peerghh..!!

    Macam Tun rupanya acah acah power Melayu' Islamik' akhirnya serah Pulau Batu Putih pada anak Lee Kwan Yew sambil gentel telo ajer..!!

    Apakah mintri UMNo ni sekadar acah acah power pertahan kalimat Allah sambil gentel telo ooopsss silap..bijik kelentit...!!?

    #itumintriadbijikaa?

    Kikikiki..

    BalasPadam
  3. Kenapa PMx sangat tergesa gesa Dan terhegeh hegeh dalam isu kalimah Allah..!?

    Kan lebih helok Mahkamah Persekutuan jalankan tanggungjawabnya. Kes kalimah Allah: "Kerajaan tak patut tarik balik, biar mahkamah putuskan mengikut undang-undang", kata Hassan Karim MP dari PKR

    Bab OPR naik banyak Kali pandai pulak cakap itu bidang kuasa Bank Negara..

    Bab kalimah Allah dah hal pemilihan status tanah bodoh diam dan bangang itu dibawah bidang kuasa Mahkamah Tinggi..!?

    Kenapa 2 isu yang sama tapi tindakan berbeza. Ini PMx suka pada tindakan populist bukan local standi...!!

    Jelas, ini membuktikan perdana menteri seorang yang cuai tidak credik mengurus dan tidak meneliti keputusan mahkamah...

    Apa motif kerajaan PMx terhegeh tergesa gesa dalam isu kalimah Allah..!?

    Apakah kena sondol dengan sekutu DAP..!?

    Atau Kena sondol dengan kaum Pluralist kah.?

    Atau kena sondol dengan puak LGBT kah..?

    Atau kena sondol dengan puak Gay kah..?

    Atau kena sondol dengan CIA, NAD, KAF Dan USA kah..?

    Atau kena sondol dengan puak Avanglista DAP dalam PH kah...?

    Atau No sondol No undi..!?

    Kikikiki..

    UMNo sedia pertahan isu kalimah Allah.

    Peerghh..!! Dasatttt..


















    Puiiiii....!!!

    BalasPadam
  4. Akar umbi UMNO akan menilai Anwar dan hubungan BN/PH melalui keputusan pengampunan Najib.

    Keputusan pengampunan Bossku harus dipandang dari sudut yang luas merangkumi isu Jho Low yang Masih bebas lepas kaya raya sambil terbahak bahak tepok tangan tiada sekor pun yang berani menangkan Jho Low.

    Angkara perbuatan Jho Low dan kaum mata sepet sedang tepok tangan tengok berapa bodoh bangang nya semua pemimpin Melayu' bercakaran da berbunuhan sesama sendiri.

    Apakah lagi dua ekor monyet laki bini ini iaitu Taufik Ayman dan Zety betul betul depan lubang hidung penguasa sampai sekarang la sung tak ambil tindakan Mahkamah...

    AWAS ini punca kenapa UMNo dan walaun yang bersama barua DAP yang bertuankan Lee Kwan Yew perlu dilingkupkan PRN June 2023 ini nanti

    Tungguuuu

    BalasPadam