Sabtu, 31 Oktober 2009

PAS JAHANAM! Hanya Kerana Secebis Kuasa!!!



PAS JAHANAM!

Hanya Kerana Secebis Kuasa,
Kuasa sementara di dunia,
Kuasa yang dipinjamkan oleh yang Maha Berkuasa,
Kuasa yang seharusnya diterima dengan rela,
Diamanahkan dengan sepenuh jiwa,
Dilaksana dengan penuh usaha dan daya,
Dengan sesungguhnya kerana Allah yang Maha Esa.

PAS JAHANAM!

Hanya Kerana Secebis Kuasa,
Agama Allah sanggup dilelong ikut suka,
Semuanya boleh walau talak tiga,
Maruah diri dah lama tiada,
Maruah Isteri dan anak dibuang sama,
Hanya kerana title YB dekat depan nama.

PAS JAHANAM!

Hanya Kerana Secebis Kuasa,
Agama Allah digadai dilelong main ikut suka,
Perpaduan seagama dan sebangsa bukan utama,
Menjilat Kafir musuh agama itu saudara,
Halal dan haram ikut tuhan kafir punya kata,
Arak, babi, bogel semuanya boleh kerana syurga dah ada.

PAS JAHANAM!

Hanya Kerana Secebis Kuasa,
Bila tok guru kata itu kira sabda,
Quran dan hadis pun tak boleh lawan apa tok guru kata,
Iblis dan Syaitan dah meresap dalam jiwa,
Berjubah dan berserban itu wayang tutup mata,
Bini diliwat anak di dera itu hal rumah tangga katanya.

PAS JAHANAM!

Hanya Kerana Secebis Kuasa,
Kuda belang Musibat dah lama tak de akal yang ada hanya kepala,
Muslimut ditekan dan dihina, ditutup mata dipekakkan telinga,
Anak-anak di PASTI disesatkan sejak umur masih muda,
Kononnya Jihad sebenarnya merosak agama,
Itu Doktrin PAS sejak dari mula.

PAS JAHANAM!

Hanya Kerana Secebis Kuasa,
Masa PAS Jahanam sudah hampir tiba,
Berbalah dan sengketa sudah jelas dan nyata,
Kutuk mengutuk sesama pemimpin dah jadi biasa,
Kuda belang berpecah dan berpuak 2 dan 3,
Yang sesat semakin nyata,
Yang gelap bertambah gelita,
Hanya masa yang bakal tiba,
Membawa PAS ke pintu Neraka...

PAS JAHANAM HANYA KERANA SECEBIS KUASA!!!

8 ulasan:

  1. Memang Jahanam Pun puak ni

    BalasPadam
  2. UMNO yang JAHANAM
    jangn duk hina ulama'cuba bandingkan pemimpin UMNO dengan pemimpin PAS.pemimpin UMNO ada yang terlibat dengan mjlis tari menari,menyanyi cuba tunjukkan pemimpin Pas yang terlibat dengan majlis tari menari

    BalasPadam
  3. Hang nak kata kat PAS boleh tp jgan sampai menghina ulama' dan Islam.nanti rosak akidah

    BalasPadam
  4. SLM BRO..TU BRU DPT SKET KUASA JEK DH GILER!. BYGKAN KLU DPT PGANG NEGARA NI!. HAMPAS PUNAH JAHANAM!!

    BalasPadam
  5. bro ricky,
    PAS sedang JAHANAM dan DI JAHANAMA KAN...
    terima kasih bro

    BalasPadam
  6. anon 1706,
    ini jenis pemikiran taksub, sempit dan sesat yang berjaya di kuda kan oleh tok guru sesat kamu, bila masa penulis menghina agama? anon sesat kalau melatakkan PAS setaraf dengan agama, Jika gambar menari dengan anak isteri dikatakan tidak islamik berbanding PAS, sempit sangat la anon ni, sedangkan PAS tak perlu menari dan minum arak didepan khalayak, wayang kuat kan, tapi jelas mempermainkan agama dan hukum hakam tuhan agaknya mana lebih jelas salah dan besar dosa yer non?
    lu fikir la sendiri~!

    BalasPadam
  7. anon1712,
    Hang ni pon lok lak la non, penulis dok kata kat PAS tu supaya kuda belang macam hang sedaq yang tok guru hang jauh sesat mempermainkan kesucian agama dan menjual hukum hakam tuhan, kalau dah hubungan suami isteri boleh di jual beli serupa pelacur ler non

    BalasPadam
  8. salam bro Jeff,
    Itu sebab Allah tak beri izin PAS memerintah negara, PAS memerintah kelantan agar rakyat dapat melihat perbandingan akan kemunduran dan kezaliman tok guru mereka mengaut untung diri melalui kroni semenrata rakyat berhijrah mencari rezeki....apa punya kerajaan ni
    terima kasih bro

    BalasPadam