Sabtu, 17 Oktober 2009

PKR Nazak!!!Anwar Dah Kena Sound Dengan Kuda Belang!!!



Rupanya banyak kuda belang PKR yang geram dan marah kepada Anwar, namun perasaan itu terpaksa dipendamkan kerana kononnya nak menjaga imej parti, namun nampaknya mereka dah tak boleh simpan lagi apabila isu zahid ibrahim timbul untuk bercuti selama 6 bulan.

penulis petik ulasan seorang penyokong tegar @ kuda belang PKR seperti di bawah :

Pada pendapat saya, isu sebenar tidaklah besar mana pun, tetapi inilah akibatnya bila Anwar terlalu yakin dan percaya pada bekas2 menteri yang join PKR selepas PRU 12.

Kesilapan Anwar bila menempatkan mereka ini pada jawatan yang tinggi. Mereka ini tidak mempunyai semangat juang yang tinggi. Mereka ini saya nampak lebih mempunyai kepentingan dan kedudukan.

Jika mereka (bekas menteri atau pemimpin besar) yang masuk PKR selepas PRU 12, apa salahnya letak mereka di peringkat Cabang atau Ranting (Bahagian atau Cawangan) sahaja. Kenapa nak letakkan mereka di peringkat Pusat?

Sepatutnya letak mereka ini di peringkat Cabang atau Ranting sahaja. Biar mereka bermula dari bawah dan kita tengok berapa ramai pengikut dan pengaruh mereka yang boleh ikut sama masuk PKR? Semua yang masuk PKR selepas PRU 12 adalah mereka-mereka yang bermasalah dalam parti lama mereka.

PKR dilihat ibarat parti tong sampah sebab menerima sesiapa sahaja tanpa ada syarat tertentu. Kalau mereka ini ahli biasa parti lama mereka tidak mengapa tetapi jika mereka ini adalah bekas pimpinan tinggi dalam parti lama mereka, syarat tertentu perlu terhadap mereka.

Bayangkan jika mereka ini (bekas menteri atau pimpinan besar) yang masuk PKR selepas PRU 12 dan keluar beramai-ramai pula bila menjelang PRU 13 kerana mendapat 'offer' yang tinggi dari BN? Tidakkah ini akan menjatuhkan imej PKR?

Inilah hakikat sebenar PKR adakalanya saya lihat bukan lagi sebagai sebuah Parti Perjuangan yang menuntut keadilan. Tetapi PKR juga adakalanya macam bukan lagi Parti Keadilan Rakyat tetapi macam parti Anwar Ibrahim.

Sepatutnya PKR kena kembali ke perjuangan asal. PKR harus meletakkan identitinya yang tersendiri. Apa guna jika ramai ahli barunya yang berduyun-duyun masuk selepas PRU 12 tetapi umpama buih di lautan.

Kepada Zaid...kalau takut dipukul badai...usah berumah di tepi pantai...

Amizudin Ahmat

Baru lah si bangang amizudin tahu yang PKR ni kan parti Anwar Aljuburi anak beranak! buta ke mata, hati dan perasaan? Banyak kuda belang PKR frust kerana usaha mereka yang sanggup di lokap, di belantan, disembur pemedih mata, mandi water canyon, berpanas berhujan dan lain-lain lagi tidak dihargai seperti mana yang sepatutnya, itu sebab mereka bercakap dibelakang kerana tidak puas hati kepada pengkhianat negara nombor wahid-anwar aljub!

Kepada Kuda belang PKR dan yang lain-lain, insaf dan kembali lah kepangkal jalan, berpolitik di landasan yang benar! berjuang di atas dasar perjuangan yang tulen kepada Agama, Bangsa dan Negara! UMNO dan BN sahaja yang mempunyai dasar tersebut...
Sendiri Mau Ingat!!!

8 ulasan:

  1. Salam,

    parti anak beranak dan kroni anwar!

    BalasPadam
  2. salam bro Junah,
    Parti anak beranak dan kroni yang bakal melingkup dan hapus beserta dengan sahabat-sahabat baik mereka PAS dan DAP
    terima kasih

    BalasPadam
  3. tengoklah kehancuran partai pembontot rakyat..parti samseng negara..pulang kepangkal jalan.kepada penyokong tegar PKR especially yang Melayu tu

    BalasPadam
  4. SLM BRO..PKR = PARTI KRONI RAKYAT..PARTI KECEWA RAKYAT..PARTI KUTIP RECYCLE..HEHEHEH

    BalasPadam
  5. Kalua diperhatikan dengan betul PKR adalah tempat manusia yang kecewa tapi maseh bernafsu untuk untuk berpolitik jangan terkejut lepasini Chua Soo Leek pula jadi barang bahan kitar semula dalam Parti Kitar Semula dan si aljuburi pun berkokok tapi jubur penuh najis dan kepada Zaid dah lupa pada budu ke.

    BalasPadam
  6. salam anon 1026,
    mereka masih berpeluang dan berkesempatan, UMNO membuka pintu seluas-luasnya kepada mereka yang insaf dan sedar untuk berjuang demi agama, bangsa dan negara...
    terima kasih

    BalasPadam
  7. salam bro Jeffry,
    PKR = Parti Kencing Rakyat, Parti Kepala Rosak,
    Parti Kelentong Rakyat, Parti Kaki Rasuah, banyak la bro kalau kita nama kan, yang jelas rosak dan merosakkan...
    terima kasih bro

    BalasPadam
  8. salam anakdedap,
    parti orang kecewa, parti yang mengumpulkan pengkhianat dan petualang bangsa, agama dan negara, parti yang menghancurkan keamanan dan kemakmuran rakyat dan negara, parti yang bertuhankan yahudi dan amerika untuk menghancurkan umat islam.
    terima kasih bro

    BalasPadam