Jumaat, 9 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...AWAS!!! Kehadiran Yahudi Sebagai Perosak...


Tidak sampai 48 jam sebelum pengundian di Bagan Pinang dilangsungkan, PAS yang semakin terdesak dan tersedak akan membawa turun celebriti mereka untuk menambah panas kempen yang sememangnya hangat berlangsung sekarang.

Poster ceramah umum Anu-war Aljuburi dan Nik Aziz mur'shit' dol PAS akan berlangsung malam ini.
Tentunya kua-kuda belang PAS taksub akan memenuhi pelusuk pokok dan lalang untuk menjerit take beer bagi menunujukkan kekuatan yang sebenarnya tiada jika dilihat kepada tiadanya sambutan ceramah mereka sepanjang kempen bermula dari 3 hb yang lalu.

Pemimpin PAS seperti Nasarudin Tantawi umpamanya jelas menggunakan cara kotor dengan menipu dan menyeru kuda-kuda belang PAS untuk datang dengan seruan jihad jahat turun berkempen memenangkan calon sempudal mereka kerana kecewa kurangnya kahadiran kuda belang mereka yang nyata tidak bersemangat dan lesu seolah-olah sudah dapat menjangka akan KEKALAHAN PAS di dalam PRK ini.

Dah kalau pemimpin pun menipu kuda belang sendiri inikan pula orang lain. Tapi dah cara hidup PAS dan pembangkang begitu nak buat macam mana! Orang PAS memang macam tu...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

2 ulasan:

  1. Klu ramaipun orang dah tentu org luar...kapada penyokong2 UMNO semua ambil gambar berapa bas yg datang ambil no platnya sekali kita bongkar. Tetapi kapada penduduk2 Bagan Pinang lebih baik duduk dirumah atau pergi dengar kempen UMNO lebih baik dari menghadhirkan diri diceramah PR ni yang sedia maklum penuh dengan MAKI HAMUN , KELENTONG , JANJI SANA JANJI SINI tapi habok pun TARAK.NIK AZIZ pula kali ini ada bawa borang masuk syurga sesiapapun boleh isi termasuk ahli DAP & PKR KAFIR.

    BalasPadam
  2. Salam melayujantan,
    Nampaknya di MArkas PAS borang masuk syurga bersepah-sepah hingga bertaburan di tepi-tepi longkang, itu nilai syurga PAS...kesian!]
    terima kasih

    BalasPadam