Khamis, 8 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...AWAS!!! PAS Mula Melepaskan Anjing-Anjing Nya...




'who lets the dog out' urrgg...urrgg...urrgg
Blog-blog PAS yang goblog sudah mula bermain api! Mereka sedang menabur fitnah mengatakan bahawa Markas PPP di Bagan Pinang diceroboh, beberapa ahli mereka yang menjaga markas tersebut dilaporkan dipukul! Maka gempar lah kuda-kuda belang PAS di ceruk pokok dan hutan yang dirasuk dengan bohong dan fitnah blog-blog sampah mereka.

Ini merupakan 1 lagi pembohongan PAS! Markas PPP yang berada di tengah-tengah pekan Bagan Pinang diapit oleh gerai-gerai PAS yang mengambil kesempatan dalam kesempitan untuk mengambil untung berniaga jelas terang benderang hingga ke subuh.

Pagi tadi berlegar lah sms dari Nasarudin Tantawi Ketua Dewan Pemuda PAS menyeru seluruh kuda belang PAS di seluruh ceruk pokok dan semak dalam negara untuk turun 'fisabilillah' ke Bagan Pinang! Ini lah contoh kesesatan nyata dari Pemuda PAS yang mula menggila.

PAS dah tersedak dan terdesak! PAS tahu akan kalah maka apa jua cara untuk menggagalkan PRK ini adalah suatu yang perlu dilakukan. Kalaupun tidak mampu untuk menggagaglkan maka mencemarkannya pun suatu perkara yang mesti dibuat...jihad la konon!

Pertama penulis nak bagi tahu yang perkara fitnah itu tidak berlaku! gambar yang dipaparkan itu adalah rekaan semata-mata. Tidak ada sekumpulan orang-orang UMNO atau BN yang masuk dan menyerang markas PAS itu. Tak ada!

Usaha nasarudin itu hanya mahu menimbulkan rasa marah dan kecewa pengikut mereka lalu turun ke Bagan Pinang dengan perasaan marah dan beremosi. Jihad Fisabilillah apa yang dilaungkan? Jihad Sabil ni kalau kita berperang dengan orang kafir yang jelas memerangi kita, tapi bagi PAS kalau isu bendera PAS jatuh dan koyak pun dikira jihad sabil bodoh betul la puak PAS ni.

Berpolitik yang tidak rasional dan berlagak samseng! itu lah gambaran sebenar puak PAS di Bagan Pinang, tapi cuba mengaburi mata umum dengan menyalahkan UMNO dan BN! Pembohongan dan penipuan yang dilakukan sebenarnya semakin menyebabkan rakyat dan pengundi benci, meluat dan jelak dengan cara mereka! Tidak ada kematangan dalam berpolitik! Boleh jalan laa..

Namun bagi kuda belang PAS yang taksub wajib bagi mereka turun kerana ini adalah panggilan jihad! Gila betul la puak ni...kalau turun ramai-ramai dengan emosi agaknya apa yang nasarudin nak anjing-anjing PAS ni buat? Rasanya orang ramai dah boleh menduga apa yang bakal berlaku, maknanya nasarudin sedang mengundang bencana dan binasa, jangan lebih-lebih din kerana UMNO bukannya kuda belang yang boleh ko acah dan gertak...sendiri mau ingat!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

4 ulasan:

  1. DULU,KINI DAN SELAMANYA...
    EDEN PUN UNDI UMNO!!!

    BalasPadam
  2. Salam anon 21:31,
    Hidup UMNO! jangan lupa pulak kempen sedara mara dalam rumah tu, disamping jiran tetangga sebelah rumah, biar banyak undi Tan Sri Isa menang, biar banyak undi PAS kalah!
    terima kasih anon

    BalasPadam
  3. Nasruddin ni anak orang kampung kawan kat FELDA, orang kampung tahu siapa dia........ belajar tak habis tukar nama Tantawi.....

    Nasib baik bapak dapat masuk FELDA, kalau tak duk lah di serambi Mekah tu..., Nik Aziz bukan nak beri tanah pun, larilah ke Pahang tempat kerajaan UMNO kafir................ jenis muka tak malu.....

    BalasPadam
  4. Salam bro Yang gambi,
    semoga sdr dapat membongkar segala berita sebenar nasarudin ini bagi memberikan gambaran benar serta mengelak dari penipuan dan pembohongan berterusan puak-puak PAS ini.
    Kami menanti pembongkaran tuan..
    terima kasih

    BalasPadam