Jumaat, 9 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...Sokongan BN Semakin Meningkat!!!



Jam 5 petang tadi di Dewan Orang Ramai Bagan Pinang, berlangsung satu majlis 'kembali ke pangkal jalan' apabila seramai 125 orang penyokong PAS dan DAP beralih sokongan kepada UMNO dan BN untuk bersama-sama menyokong dan mengundi Tan Sri Isa pada Ahad 11 hb ini.

Mereka yang terdiri dari penyokong dan pendokong kuat PAS dan DAP di Bagan Pinang melahirkan rasa kesal dan kecewa atas kabur dan rapuh nya hubungan sesama mereka di dalam Pakatan Rapuh selama ini....dah pakatan haram..gitu ler!

Pakatan Rapuh yang kelam kabut di negeri yang mereka perintah jelas menampakkan 'lain cakap lain buat' menyebabkan penyokong tegar mereka semakin meluat untuk berjuang didalam pakatan rosak tersebut.

Nampaknya cahaya kebenaran semakin menyinari di Bagan Pinang, ianya secerah harapan Tan Sri Isa untuk memenangi kerusi DUN dalam mempertahan kan kerusi milik UMNO dan BN itu.

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

6 ulasan:

  1. Kenapa UMNO pilih Isa III

    Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

    Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
    bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

    Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

    UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

    Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

    Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

    Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

    BalasPadam
  2. Betul la mudz, aku teringin sangat nak masuk syurga Niky Ajeh. Tapi aku lagi suka masuk syurga Allah. Kalau orang tu dah bertaubat, kenapa kita nak riuh2 lagi. Yang paling risau ada calon PRK bersetuju dan bersubahat untuk berkawan dengan syaitan. Dari dulu sampai sekarang tak bertaubat2 lagi.

    Jadi aku rasa marilah kita bersama2 mengundi Isa Samad.

    Jangan marah....
    PAS 4 all = Israel 4 all
    www.israel4all.com

    BalasPadam
  3. Betul komen shonzu, kekadang orang yang sering menyatakan keciwa, sebenarnya bukan kerana keburukan orang itu, tetapi kerana diri sendiri tak dapat apa yang dihajati......contoh tak dapat jadi calon atau kroni jadi calon... inilah salah satu puncanya kelemahan parti-parti Melayu...

    Lebih kurang cerita Anwarlah, kerana keciwa tidak mendapat kerusi PM, dia lupa itu kerana silap ssendiri, tetapi kerana nafsu, Anwar sanggup jadi barua Yahudi dan menghancurkan bangsa dan agama sendiri....

    BalasPadam
  4. Yang Gambi...

    Betul..betul..betul.. Terima kasih saudara. Kita teruskan usaha untuk membenteras penyelewengan minda dan kelakuan penyokong Pengencing Rakyat ini.

    PAS 4 all = Israel 4 all
    www.israel4all.com

    BalasPadam
  5. Salam mudz,
    ko ni mabuk tak habis nampaknya, lain kali turun ke sini - bagan Pinang, tengok dengan mata kepala, bukan dengan kepala lutut ko tu..
    tapi jenis ko ni nampak dengan kepala pun bukan ada faedah sebab otak tak de...kesian!

    BalasPadam
  6. Salam sdr ku shonzu dan Yang gambi,
    kenyataan sdr memang benar namun PAS yang buta mata, hati dan perasaan akan tetap menolak kebenaran yang disampaikan, kita berdoalah mudah2an mereka insaf dan dibuka hati oleh yang maha Esa agar dapat menerima kebenaran lalu keluar dari kegelapan yang amat menyesatkan...huhu
    orang PAS memang macam tu..!

    BalasPadam