Khamis, 1 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...Mari Dapatkan Syurga Anda Disini...!!!


Kepada semua kuda-kuda belang PAS taksub tentunya Pilihan Raya Kecil Bagan Pinang ini merupakan suatu peluang yang cerah untuk mereka mendapatkan balasan syurga seperti mana yang di janjikan oleh ulama sesat, ulama dalam semak, Tok Guru Nak Abis Nik Aziz.

Bagi mereka yang sudah mendapatkan jaminan syurga ketika mengikuti PRK yang terdahulu nampaknya ini masa untuk membuat booking syurga untuk datuk nenek mereka yang sebelum ini dalam hayatnya tidak pernah masuk PAS, mengundi PAS malah membantu PAS dalam pilihanraya.

Namun bagi yang baru dan belum pernah bersama-sama berjihad jahat di dalam PAS maka ini kesempatan dalam kesempitan yang paling sesuai untuk membuktikan bahawa anda layak dan berhak untuk mendapat jaminan syurga dari nik aziz.

Anda juga berpeluang untuk meng'confirm'kan yang sembahyang anda yang tunggang langgang selama ini boleh diterima atau di tolak. Tapi dah nama kuda belang mesti ada special lane untuk anda. No Problem!

Bagi yang kafir tegak, yang memang menolak Islam, yang membantu menegakkan kalimah Allah di dalam gereja, yang bersungguh-sungguh membangunkan kuil, yang seronok berlakon porno, yang merasa azan memekakkan telinga, yang percaya beer tidak haram dan mempertahankannya maka ini juga peluang dan kesempatan untuk membaiah kepada tok guru sesat agar diampunkan segala dosa. Kira acara membersihkan dosa la cuma tak perlu mandi di sungai ganjes cuma mandi laut di Port Dickson. Boleh syurga juga tuh!

Bagi peliwat tegar dan pengamal sex sonsang mereka telah pun mendapat jaminan syurga lebih awal dan tidak perlu diragukan akan ke 'syumulan' mereka. Apapun ini masanya! ini ketikanya! ini peluangnya! bagi semua kuda-kuda belang taksub pengikut pembangkang untuk membuktikan bahawa anda adalah pejuang!

Pejuang dalam menghancurkan Kesucian Agama Islam! pejuang dalam memecah belahkan perpaduan! pejuang dalam meruntuhkan kuasa melayu yang selama ini menjadi payung negara! Pejuang dalam erti kata perosak, pemusnah! tapi itu semua jangan dijadikan alasan kerana anda semua berhak untuk mendapat syurga seperti mana yang di janji kan oleh tok guru sesat anda semua!!!
Mari dapatkan syurga anda di Bagan Pinang!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

4 ulasan:

  1. salam anon 21:45
    bagi pengundi BN tulen mereka tetap akan memangkah BN tapi bagi kuda belang PAS, mereka tetap akan mengundi PAS biar pun sedar bahawa inilah detik dan ketika awalnya kejatuhan PAS dan pembangkang dengan mengundi PAS sebelum Be End...
    terima kaih

    BalasPadam
  2. kahkahkah...baca tajuk pun aku dah tergelak....

    mari mari mari .... undi pas masuk syorgaa...

    BalasPadam
  3. salam anon 23:24
    kita yang normal dan ada akal mungkin ketawa berdekah-dekah tapi bagi kuda belang PAS taksub mereka ingat betul boleh dapat syurga bro!
    syurga bapak dia ker!

    BalasPadam