Khamis, 8 Oktober 2009

PRK Bagan Pinang...9 ORANG SAMSENG PAS BELASAH 1 ORANG TUAN RUMAH YANG LEMAH!!!



Malam tadi sekitar jam 9 malam berlaku satu insiden dimana 9 SAMSENG PAS telah memukul seorang tuan rumah bersebelahan dengan Markas PAS di pekan Bagan Pinang. Kejadian berlaku kerana 9 SAMSENG PAS itu telah meletakkan kereta beliau didepan rumah mangsa. Tuan rumah yang ingin keluar bekerja terpaksa menunggu lama mencari pemilik kereta tersebut, dek kerana tidak puas hati dengan teguran tuan rumah yang menasihati SAMSENG-SAMSENG PAS itu agar bertanggungjawab maka 9 SAMSENG PAS tersebut telah memukul tuan rumah tersebut.

Anak mangsa yang kebetulan berada di hadapan rumah juga telah ditangkap oleh SAMSENG-SAMSENG PAS supaya tidak memanjangkan perkara itu namun pihak polis yang berada berhampiran dengan tempat kejadian telah berjaya menyelamatkan mangsa yang dibelasah teruk oleh SAMSENG-SAMSENG PAS itu.

Namun apa yang mendukacitakan pihak polis tidak menangkap PENJENAYAH @ SAMSENG PAS yang melakukan KEZALIMAN terhadap seorang manusia yang hanya mahu menggunakan haknya sebagai tuan rumah untuk keluar bekerja.

Inilah natijahnya apabila seruan jihad jahat yang disebarkan oleh pemimpin mereka telah menyebabkan anjing-anjing PAS yang memang tiada akal terus melupakan ajaran agama yang menitikberatkan perpaduan hingga tergamak melakukan kekejaman dan kezaliman. Orang PAS memang macam tu..!

PAS dah semakin tersepit kerana CAHAYA KEKALAHAN sudah semakin jelas, maka usaha yang tidak bertamadun juga halal dilakukan. Orang PAS memang tak bertamadun! Seruan jihad yang jahat hanya akan memakan diri mereka sendiri! Tunggulah bahawa kebenaran jua yang akan mengatasi kebathilan! PAS akan TERSUNGKUR!

Lu Fikir la Sendiri!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

22 ulasan:

  1. Salam Bro, Gua sudah link artikel lu ni dengan blog gua!

    BalasPadam
  2. UMNO adalah terkenal dengan RASUAH. Dari dulu hingga kehari ini rasuah tidak boleh di pisahkan dari UMNO.

    N31 DUN Bagan Pinang, UMNO telah meletak kan calun nya 100% disahkan mengamalkan RASUAH.

    Setahu Nala, RASUAH adalah HARAM bagi penganut agama islam.

    Adakah orang islam di Bagan Pinang sudah sokong benda yang HARAM?

    BalasPadam
  3. Salam bro PK House,
    Terima kasih atas kesudian sdr mengikuti blog penulis
    terima kasih bro

    BalasPadam
  4. hallo nalapambu,
    ko kenal UMNO pun tidak! yang ko kenal hanya ulama dalam semak PAS ko dan juga topekong lim kit siang serta kuil karpal singh!
    ko pun hanya tahu dan bukan mengamalkan apa yang Islam tuntut, jadi jangan bercakap tentang Islam!
    ko pun jenis haram jaddah jadi tak payah bercakap tentang haram...!
    terima kasih

    BalasPadam
  5. kalau korang nk tau nalapambu atau nala ank lembu tu da jaja komen yg sama kt smua blog pro bn..da xde keja ke nalalembu.

    BalasPadam
  6. Org PAS bukan mengamalkan "ISLAM" mereka mengamalkan fahaman lain yg dipanggil "ISLE" yg dibawa oleh NICKY AZIZ , sebab tulah perangai, akal mereka lain dari org ISLAM. FAHAMAN ISLE mereka pun tak sama senentiasa berubah2 . Dulu HARAM sekarang HALAL .....Dulu pula HALAL sekarang HARAM....memang lain sangatlah....nak cerita malaslah semua org tahu termasuk kapada pengikut2 mereka....tetapi apa boleh buat mereka kuat memegang fahaman "ISLE" mereka.....nasihat kawan buat2 bertaubat tinggalkan fahaman "ISLE" sesat tu....baliklah kapada fahaman "ISLAM" sebenar.

    BalasPadam
  7. orang isle bole mencarut, memaki hamun , menyebar fitnah, membohong..kerana ketua mereka najis tu sentiasa akan menyokong perbuatan mereka mengikut ajaran mengikut nas-nas mereka iaitu ISLE sejati..tetapi orang ISLAM tak boleh..kiuta semua kena ingat ye..mereka orang ISLE bukan ISLAM...so biaq pi mangkok2 hanyun tu nak cakap apa pun..lagi satu orang meliwat pun mereka sanjung ..sebab tu kita biarkan sahaja mereka2 ini sehingga lah mereka beratubat..seperti kata rasul DAP kepada pesuruhjaya hamPAS selangor

    BalasPadam
  8. DISINILAH PARPU MENJELMA
    SEMUA KENAL UMNO. UMNO ITU PARPU. PARPU TU UMNO. ORG TENGOK TERUS MELUAT.

    BalasPadam
  9. UNDI PAS = UNDI DAP

    BalasPadam
  10. PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...PAS amat celaka...

    BalasPadam
  11. Pemimpin PAS macam sial terutama Hadi Awang...bodoh lagi bakalol......bodoh lagi bakalol......bodoh lagi bakalol......bodoh lagi bakalol......

    BalasPadam
  12. salam todak,
    itu lah jenis puak PAS ni..bukan ada maruah jadi tak heran kalau tak idea, buah fikir dan lain-lain lagi..
    terima kasih bro

    BalasPadam
  13. xbaik menghina, mengaibkan, memperbodokan,mencelakan sesama manusia.ALLAH menyuruh umatnya berbaik2 ,bermufakat,tlong mnolong,bersangka baik.klau nak berpolitik buatlah cara bersih,tulus,amanah dan jujur.PILIHLAH pemimpin yg betul2 bertakwa,beriman dan berilmu.xkiralah parti apa....PAS , KEADILAN,UMNO.

    BalasPadam
  14. Salam melayujantan,
    Itu lah nilai perjuangan PAS dulu, kini dan selamanya!!!
    terima kasih bro!

    BalasPadam
  15. Salam anon 09:08,
    Setuju dengan pandangan sdr, Isle PAS ni dah semakin suew! Berjangkit-jangkit macam H1N1 dari pemimpin bertaraf tok guru merapu hingga lah kuda belang!
    hancur-hancur! hancur PAS!!!
    terima kasih

    BalasPadam
  16. Hallo Chairman KAGA,
    Kalau setakat nak menyebok di semua blog-blog murni dan suci UMNO dan BN!
    Buang karen aku jer nak menjawab!

    BalasPadam
  17. Salam anon 09:17
    UNDI PAS = UNDI DAP = UNDI PAP = UNDI YAHUDI!!!

    BalasPadam
  18. Salam anon 12.50,
    tak baik cakap PAS CELAKA! kenapa nak cakap PAS CELAKA! PAS CELAKA tu kan kata-kata yang buruk, kalau nak cakap PAS CELAKA pun sekali sudah lah, jangan lah cakap PAS CELAKA! banyak kali, marah lah orang PAS dipanggil CELAKA!
    isshh..isshh..isshh
    tq bro

    BalasPadam
  19. Salam anon 12:51,
    Orang PAS memang macam tu...!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  20. Salam anon 15:01,
    setuju! bahawa Islam amat menegah penganutnya mencaci,mencerca, memaki hamun dan memberikan aib kepada sesama sedara seagama, waima orang kafir yang tidak memerangi orang islam pun wajib bagi kita umat islam untuk menunjukkan sikap yang baik!
    tapi la non kalau jenis macam PAS yang menjual dan menggadai agama, menggunakan agama sebagai batu loncatan untuk mengaburi mata rakyat, hanya tahu mencarut dan mencaci, menyeru kepada perpecahan sesama seagama, mengeluarkan pelbagai fatwa sonsang yang menjejaskan akidah, menyeru jihad yang jahat dll lagi agaknya anon nak hadapi puak jahiliah ni macam mana?
    terima kasih

    BalasPadam
  21. Apa salah Yahudi,bukankah dalam agama islam carta nabi 25,ada juga nabi yg berbangsa yahudi,kalau semua orang yahudi jahat,masuk neraka ...so what happen to nabi yg bangsa yahudi..

    BalasPadam
  22. nabi berbangsa yahudi tu tak salah malah telah diamanahkan untuk menyeru bangsanya ke arah kebenaran dengan cahaya keimanan, namun bangsa ini memang telah dicipta oleh yang maha pencipta dengan sifat riak, takbur, berbesar diri, menafikan bangsa lain, malah kejam dan zalim kepada siapa jua yang menentang dan tidak sehaluan dengannya, namun yang lebih malang kerana anwar dan PAS ada unsur-unsur itu dalam perjuanagan politik sempit mereka...

    BalasPadam