Khamis, 2 Jun 2011

Husam Tak Berani Saman...


















Husam Kusam @ Ketiak Masam kata..-

AJK PAS Pusat, Datuk Husam Musa (gambar) menafikan beliau memberikan duit sebanyak RM350,000 kepada seorang blogger, Kickdefella atau nama sebenarnya, Syed Azidi.

“Adalah bodoh untuk saya mensedekahkan wang sebesar itu kepada orang seperti beliau sedangkan saya sendiri tidak pernah mempunyai wang sebanyak itu sepanjang hayat,” kata Husam dalam kenyuataannya kepada Harakdaily.

Si kick depe belake la.. kata-

Suka saya merujuk kepada kenyataan YB Dato’ Haji Husam Musa di dalam HarakahDaily.

Dengan penuh rasa rendah diri dan insaf, saya memaklumkan bahawa saya bersedia berhadapan dengan apa-apa tindakan undang-undang dari Dato’ Husam sekiranya ada maklumat yang saya siarkan di dalam kenyataan media saya hari ini adalah palsu.

Saya juga bersedia untuk memohon maaf secara terbuka kepada Dato’ Husam dan keluarganya jika Dato’ Husam boleh tunjukkan dimana di dalam kenyataan media saya hari ini yang tidak betul.

NI MANA SATU NI..! SI PENYAMUN JUAL PENIPU ATAU PENIPU JUAL PENYAMUN!
ATAU...
DUA DUA PENYAMUN YANG PENIPU...! WAKAKAKA

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. WAYANG BRO WAYANGGGG!..FUCKATAN KAKI WAYANGGG INGAT TUHHHH!! KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam