Ahad, 5 Jun 2011

Langkah Awal Seorang Timbalan Presiden...Ambil Tindakan Kepada Ularmak PAS!














Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu mengesyorkan supaya Majlis Syura Ulama diperkasakan dengan 'mengaudit' kepimpinan PAS termasuk mengambil tindakan terhadap ahli yang melanggar displin parti.


"Majlis perlu diperkasakan dengan membuat audit termasuklah (mengambil berat) akhlak dan mengambil tindakan displin kepada ahli. (Peranan) majlis syura kita perkasakan.


"Kita perkasakan Majlis Syura sampai mengangkat mereka buat 'audit' kepada ahli jawatankuasa yang ada," katanya.

Langkah awal beb... ucapan seorang timbalan presiden mesti lain dari yang lain...! mesti nampak cerdik dan bertenaga tapi tetap cool beb...

Mat Sapu sebenarnya tidak berpuashati dengan haron din dan beberapa lagi ularmak dalam semak PAS makanya disebutkan bahawa Majlis perlu diperkasakan...Majlis yang ada sekarang ni lembik! lemau! maka perlu diperkosakan dengan pemikiran dan tindakan yang agresif!

Mesti mengambil tindakan disiplin! PAS ambil tindakan disiplin? undang undang pun tak faham ! undang undang pun dilanggar macam mana nak ambik tindakan? tapi ini ingatan Timbalan Presiden beb maka kena dengar dan respon!

Makna dari ucapan sulung mat sapu ialah siapa jua yang cuba lari dari perjuangan menongkat DAPig! mengangkat Anwar Aljub! meliberalisasikan agama! dan cuba cuba nak berpadu dengan UMNO mesti diambil tindakan! itu maksud laki normah tu!!!

Maknanya Haji Hadi dan puak puak ularmak lepas ni mungkin akan diambil tindakan...siapa tahu! PAS beb...macam macam ada!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan