Rabu, 8 Jun 2011

Kenapa Cina DAPig Ni Mengaku Babi!
















ADUN Subang Jaya Hannah Yeoh dan suaminya Ramachandran Muniandy datang ke ibu pejabat Jabatan Pendaftaran Negara di Putrajaya hari ini bagi mendaftarkan kelahiran anak mereka Shay Adora Ram.

Mangkok 2 ekor ni cuba nak meletakkan status bangsa bagi anak mereka ni 'Bangsa Malaysia' bagaimanapun permohonan mereka ditolak, tak puas hati dengan arahan pegawai yang memberitahu bahawa bangsa mestilah didefinisikan mengikut keturunan ibu bapa mereka, iaitu Cina atau India, 2 ekor mangkuk ni cuba untuk tidak mengisi dan mengosongkan ruangan bangsa di borang pendaftaran.

Sekali lagi 2 ekor mangkuk ini ditegur oleh pegawai dengan mengatakan tiada peruntukan bagi mengosongkan ruangan itu kerana sistem sedia ada tidak boleh mendaftarkan anak mereka. Akhirnya 2 ekor mangkuk ini akur dengan kehendak perundangan dan mendaftarkan anak mereka sebagai berbangsa CINA...

CINA beb..! CINA dah dapat betis nak peha! Ini semua gejala kurang ajar dan biadap yang sedang disemai dan dikembangkan ditengah tengah masyarakat! Budaya CINA Cauvinist @ Komunis macam ni seharusnya ditolak dan tidak sesekali dibenarkan kembang mekar hidup dikalangan masyarakat majmuk di negara ini.

Dulu masa datuk nenek dia orang ni nak kan kerakyatan, apa jua mereka sedia patuhi! tapi bila dah dihisap dan disedut segala kenikmatan yang sama dengan apa yang diperolehi oleh Bangsa PERIBUMI Tanah Melayu ini, nampaknya Bangsa Bermuka Tebal Berhati Kejam ini semakin rakus dan laparkan segala galanya...!

Parang Melayu pun dah lama laparkan...! kan!

Lu Fikir La Sendiri!!!!

3 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Bodoh betul punya laki... air mani dia tak ada harga.... sepatutnya anak dia bangsa india, nama pun nama india... paria betul....

    BalasPadam
  2. Apa salah bagi bangsa babicindia

    BalasPadam
  3. baik dia orang kasi nama bangsa pandikuti

    BalasPadam