Sabtu, 4 Jun 2011

PAS Akan Jadi Kuli Batak Berdemonstrasi..

Kaki demo menang! Mohamad Sabu@Sapu meraih 420 undi bagi mengalahkan dua calon ulama - iaitu penyandangnya, Nasharudin Mat Isa (224 Undi) dan seorang lagi ulama disegani, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man (399 Undi).

Ini membuktikan mat sapu hanya mendapat 40% undi sedangkan 60% perwakilan yang lain menolak laki normah ini.

Kekalahan Tn Ibrahim juga manifestasi penolakan perwakilan kepada tuan guru nik najis mereka! Jika nik najis bertanding maka undi tn Ibrahim la yang bakal nik najis perolehi.

Manakala diperingkat Naib Presiden pula Salahuddin Ayub meraih 753 undi manakala Mahfuz Omar pula mendapat 616 undi dan Husam Musa meraih 660 Undi

Nizar si penderhaka, penjilat komunis bintang tiga meraih undi tercorot.

Nizar mendapat 217 Undi manakala Nik Mohamad Amar meraih 321 Undi, diikuti Idris yang menerima 491 Undi.

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 ulasan:

  1. Ini semua adalah pengaruh wang dari Anwar Ibrahim.
    Kalau kita tengok balik sejarah di masa Anwar berebut jawatan dlm UMNO, di mana begitu banyak wang yg telah ditaburkan oleh Anwar utk menang, sehingga Ghafar Baba mengaku kalah!
    Anwar tahu jika puak Erdogan yg menyokongnya kalah dlm PAS, maka tamatlah perjuangannya utk menjadi PM.
    Lebai2 PAS ni kalau tengok duit akan gelap mata. Lihat saja bagaimana mereka telah merembat sehingga licin lincau duit Dana Memali tanpa segan silu melakukan dosa besar memakan duit anak2 yatim.
    Apa pun yg menang adalah kaum Cina terutamanya dari DAP yg sedang gelak besar kerana cita2 mereka utk memerintah The Republic of Malaysia sudah semakin hampir.
    Utk Kaum Melayu diucapkan tahniah sajalah bila akan menjadi pengemis di tanah air sendiri spt yg telah berlaku di Singapura.
    Melayu mudah lupa ??????????

    BalasPadam
  2. Kita senyum je la.Sebab kita tahu sapa punya angkara dan sapa yang tukang sokong.Apa apa pun yang pasti PAS sudah jadi parti kapir,seperti mana yang depa tuduh kat UMNO dulu.

    Bukak balik semua ceramah depa semua dulu,apa depa kata pasal UMNO.Dan bandingkan apa yang di katakan oleh Hadi waktu ini.Jauh bezanya.Dan apa hukum nya.

    ALLAH telah tunjukan kebesaranNYA.

    Pada Lebai Lebai dan Ulama Pas sedikit ucapan,
    YOUR TIME IS OVER NOW AND SHAME ON YOU.

    Rahim Janggut

    BalasPadam