Selasa, 28 Jun 2011

PAS Pendokong Yahudi..













Babiga kakak kepada mat sapu mengakui bahawa menerima 'sejumlah kecil sumbangan' daripada dua organisasi Amerika Syarikat iaitu National Democratic Institute (NDI) dan Open Society Institute (OSI) tetapi untuk bagi projek-projek lain, dan bukannya untuk perhimpunan bulan depan.

NDI adalah salah satu cabang NED (National Endowment For Democarcy) sebuah yayasan yang bertopeng demokrasi yang berpengkalan di Amerika Syarikat, diketuai oleh Madeline Albright, bekas Setiausaha Negara Amerika Syarikat.

OSI pula adalah yayasan yang juga bertopeng demokrasi yang dimiliki oleh penyangak mata wang Yahudi, bernama George Soros, individu yang pernah merudumkan ekonomi Malaysia pada tahun 1997.

Difahamkan Datuk Seri Anwar Ibrahim mempunyai kaitan yang rapat dengan kedua-dua yayasan tersebut kerana Albright dan Soros merupakan dua tokoh Yahudi yang menaungi politik Anwar sejak dari akhir tahun 1990-an.

Dasar Penjilat Tegar Yahudi...Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. sejumlah kecil sumbangan? biar betul babiga ooi...kalau ya pun tak kan puak2 ni nak berterus terang kot...bodoh la kalau babiga bagitau memang mendapat tajaan dari pihak asing untuk perhimpunan bershit! celaka punya keling pandikutty!!

    BalasPadam