Sabtu, 9 Jun 2012

Pemuda PAS Pulak Ludah Nik Aziz..!

Hidung tak mancung..pipi tersorong sorang! Pemuda PAS tak payah nak menyebok akan hasil usaha Transformasi yang Perdana Menteri lakukan kepada rakyat! Pemberian Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) jelas diterima baik oleh setiap rakyat Malaysia!

Pemberian BR1M kepada semua rakyat tanpa memilih warna ideologi politik mereka jelas membuatkan Anwar sembelit dan Nik Najis meracau! Jadi tindakan Pemuda PAS ini hanya akan membuatkan Nik Najis lebih meroyan!!!


Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP) menyokong cadangan kerajaan untuk meneruskan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) bagi pusingan kedua.


Ketuanya Nasrudin Hassan berkata pemberian itu merupakan sesuatu yang wajar diberi kepada rakyat dan DPPP tidak pernah memandang ringan usaha yang dilakukan oleh kerajaan itu.

YAB PM tak pernah memikirkan kesan sokongan politik pun dalam melaksanakan sesuatu yang boleh membantu dan menguntungkan rakyat! rakyat yang waras dan tahu bersyukur akan merasa bahawa pemberian BR1M merupakan sesuatu pemberian yang amat bermakna oleh Kerajaan Barisan Nasional dalam meringan beban hidup rakyat!

Pemuda PAs ke! Nik Najis ke! Anwar ke! waima dunia punya pujian pun bukan lah hasrat dan cita cita YAB PM! yang YAB PM fikir dan mahukan semata mata kesejahteraan hidup rakyat Malaysia! FAHAM??? Ko Ada?

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. PASRAEL BANGKURAP BROO..SEME DUIT DH MASUK KANTONG LEBAI2 OTAK POLITIK..TP DIORANG KAYA JANJI BROO..JANJI TAK SUDAH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. banyak rupanya duit rakyat kan..tapi kenapa baru sekarang yer...?? lgpun tu memang hak rakyat..cuma sebelum2 ni depa2 yg pakai sendiri..bila terdesak perlukan bantuan rakyat, barulah kongsi2 sket dengan rakyat...

    BalasPadam