Selasa, 5 Jun 2012

Selepas Rumah Agam...Apa Pula Perjuangan Kadir Lepas Ni?

Bertuah badan...rezeki tak memilih warna kulit jauh sekali niat dalam perjuangan! Orang kata inilah rumah Kadir Sheikh Fadzir..kalau betul lah rumah agam ni rumah Kadir..teman cuma nak ucap tahniah! sebab teman tengok pakcik makcik teman di kampung yang tuntas, ikhlas dan istikamah menyokong UMNO tetap juga rumah seperti seadanya.!



Kadir mesti bersebab memilih rumah sedemikian..tentunya beliau mudah membawa masuk orang kampung dan para nelayan untuk datang mengemukakan masaalah mereka kepada Kadir! Kadir juga tentu kerap mengajak orang kampung untuk beramai ramai bersantai dalam membina hidup sihat dengan pelbagai aktiviti berenang, memancing dan pelbagai lagi.

Mesra Kadir dengan rakyat rupanya..! tak percaya cuba tanya penari penari Istana Budaya bagaimana mesranya Kadir semasa menjadi Menteri Pelancongan dulu.. Itu sebab kadir tak boleh duduk diam walau dah pencen!



Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Ini semua pertolongang Anuwar. Sebab itu bila Anuwar minta tolong tak boleh tidak dia bingkas bangun walaupun menderhaka dengan UMNO.

    Betul lah dia tiada apa dalam UMNO tetapi dia ada apa apa dengan Anuwar.

    Inilah contoh salah seorang yang kita tidak sangka berpayung di bawah Anuwar semasa Anuwar dalam UMNO.

    Entah siapa lagi yang akan tersembul akibat dari termakan budi. Nasib Kadir punya gelap.. kalau tak naya Anuwar ganggu hehehehehe

    BalasPadam
  2. Jangan lupa koleksi baju harimau yang dipakai waktu malam dan SOP ayam pilihan - putih, tinggi dan rambut panjang....ooops 2 orang tau.

    BalasPadam
  3. Walaupun gelap, tapi lepas letak banyak lampu baru leh nampak mukanya. Ini bukan aku yang cakap tapi pencacai taik hijau yang pernah katakan pada aku. Kini Kadiaq ni pulak nak berjuang bersama pencacai taik hijau tu... betapa BODOHnya Kadiaq...

    BalasPadam
  4. KEHKEHKEH KADIAQ MAKIN PINTAR SPIN SEJAK JOIN FUCKATAN BROO..RUMAH AGAM TU BKN DIA PUNYE TP HANTU RAYE BELAAN DIA PUNYE

    BalasPadam