Ahad, 10 Jun 2012

Seruan Dajjal Bergema Lagi..!



Selagi belum dibubarkan Parlimen.. selagi belum kempen pilihanraya berjalan.. selagi belum keputusan pilihanraya diumumkan.. malah setelah menerima kekalahan dalam pilihanraya ke 13 nanti pun InsyaAllah! Anwar dan kuncu kuncunya tetap akan menyalak dan terus menyalak! pendek kata..sebelum maut merenggut nyawa Anwar Al Jub!

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi amaran kepada warga asing yang mengundi dalam pilihan raya akan datang akan dikenakan tindakan sekiranya kerajaan Pakatan Rakyat berjaya membentuk kerajaan.

Katanya, warga asing tersebut tidak boleh "merampas" pilihan raya kali ini kerana golongan tersebut tidak layak mengundi.


Usaha perlu dilakukan agar kekalahan teruk pembangkang dalam PRU ke 13 akan datang dilihat kerana ketidaktelusan SPR! kekalahan pembangkang dalam PRU 13 akan datang adalah usaha jahat UMNO dan BN! itu perlu terus ditiupkan! itu perlu terus digemakan! Takde siapa yang lebih tahu dari Anwar dan barisan pemimpin penipu pembangkang yang sudah merasakan kekalahan jelas terbayang didalam PRU 13 akan datang!!!

Kerana apa sebenarnya? kerana rakyat matang, tahu berterima kasih dan bersyukur malah rakyat mahu mengekalkan keamanan dan kemakmuran hidup sekarang dan akan datang! 

BN...Barisan Nasional. Pilihan bijak sejak dulu, kini dan selamanya InsyaAllah..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Ramai orang bijakpandai dalam PKR sudah lama tinggalkan PKR...yang tinggal kini hanya yang bodo bodo !

    BalasPadam
  2. salam...tuan Putra Merdeka yang mulia. saya mohon jasa baik dan belas ikhsan yang mulia agar mohonlah kepada YAB Perdana Menteri Malaysia mengarahkan Menteri Dalam Negeri - sepupu sepapat dia jugak - yang mana Jabatan Pendaftaran dibawah kawalan dan seliaan beliau barang ditahan Anwar Ibrahim untuk 15 minit sahaja.

    Tujuannya agar kad pengenalan/mykad Anwar Ibrahim ditukar sepertimana diatas tetapi sedikit perubahan agar gambar anwar ini seharus semua seluruh badan pandangan dihadapan tanpa sebarang benang. macam cap jari.supaya apa apa sahaja bukti lebih lebih lagi video beliau dapat dibuat perbandingan dan tak perlu ada nafu nafi lagi tidak sahaja dari isterinya mahupun seluruh keluarga anak dan sahabat tolan dia.

    Begitu juga tidak perlu guna pakar-pakar luar negera dalam membuat penilaian kesahihannya.Maklumlah pakar pakar dalam negeri semua nya tiada ilmu lebih celek lagi berbanding dengan pakar luar.

    sekian terima kasih diatas pertimbangan yang mulia Putra Merdeka

    BalasPadam