Selasa, 28 Ogos 2012

ANAK Haram @ Mazlan Aliman Hilang Selera Seks!

Hanya orang yang busuk hati, dengki khianat sahaja yang benci, marah dan tidak setuju dengan apa yang diumumkan oleh YAB Perdana Menteri petang tadi. Lebih lebih lagi jenis ANAK haram yang diketuai oleh mazLAN*** yang jelas sejak dari awal lagi mahu warga Felda miskin, tertinggal dan terkebelakang...!

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan pemberian dividen interim sebanyak RM400 kepada semua peneroka hasil daripada keuntungan penyenaraian saham Felda Global Ventures Holdings (FGV) di Bursa Malaysia, dua bulan lalu. 

Selain itu, beliau turut mengumumkan keputusan Felda menawarkan pinjaman tanpa faedah kepada semua peneroka Felda bagi membolehkan mereka memiliki 800 unit saham FGV yang dikhususkan kepada golongan terbabit.

Dalam perkembangan sama...

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan pemberian durian runtuh RM5,000 kepada anak-anak peneroka Felda dijadualkan pada Oktober ini iaitu selepas pembentangan Bajet 2013. - UTUSAN

Yang jelas baru 2 bulan dah terima dividen, bayaran beli saham oleh peneroka didahulukan oleh Felda dan peneroka hanya membayar RM50 sebulan...jangan tertipu dengan dendangan raja penipu pembangkang yang mengatakan peneroka kena bayar beribu ribu atas pembelian saham tu! 

Yang lebih jelas dan pasti peneroka dah pun terima bayaran sebanyak RM10 ribu dan akan mendapat lagi RM5 ribu pada bulan Oktober nanti...anak haram ada?

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Tgklah nanti Mazlan ambik tak duit RM5000 tu

    BalasPadam
  2. Pak Cik dan Mak Cik Felda, kamu dah dapat surat dari bank minta lunaskan pinjaman pembelian 800 unit saham FGVH? Kalau belum... tunggu... nanti tak lama lagi sampailah di dalam peti surat anda. He... he... he... he....

    BalasPadam
  3. Nampak sangat Tanpa Nama 12:53 ni bukan orang Felda... Kalau bank minta lunaskan pinjaman nanti, jual je la 800 unit saham yg ada tu (siap ada berlambak duit lebih lagi).

    Kalau ye pun ko bebal bab ekonomi, tak payah le memandai bagi komen... Saki baki penyokong pakatan skrg ni memang dah tinggal yg bebal je ke? Kuikui..

    BalasPadam
  4. Senangnya zul si pengikut syaitan yang dikenali membuat perkiraan. Jika dijual saham tu, apa yang tinggal kepada peneroka Felda di dalam FGVH?

    Masalah sekarang peneroka Felda ingat 800 unit saham tu diberi percuma atas jasa mereka meneroka kawasan tu. Mana tahu mereka dikencing oleh Syaitan yang dikenali.

    Ini membuktikan 'bumi yang dipijak milik orang'. Isi dan kuah dibedal syaitan yang dikenali... yang tinggal tulang tak berisi....

    Si Syaitan yang dikenali akan berhadapan masalah dengan masyarakat Felda dalam PRU13. Kamu tunggulah nanti.

    BalasPadam
  5. selepas orang felda mengeluh dan rasa ditipu barulah konon2 dapat untung dan FELDA BERBESAR HATI ambik alih hutang dari bank yg ada interest,tu pom kena bayar jugak bukan dapat percuma ,,masa sain awal2 dulu tak cerita pulak kena bayar dari sini la peneroka rasa tertipu faham x?? nati kau pakar ekonomi mesti blas balik --semua nak free ,,jawapan boleh agak

    selama nya jadi lembu kalau tak fikir dan bukak buku baca.

    BalasPadam