Jumaat, 24 Ogos 2012

Mansor Hanya Anjing Guan Eng..!

Dasar anjing beb...menyalak menyalak jugak tapi jilat tetap!!!

Ketua PKR Pulau Pinang Datuk Mansor Othman hari ini berkata laporan berhubung kenyataannya yang antara lain menyifatkan Ketua Menteri Lim Guan Eng sebagai “sombong, angkuh dan tokong” bertujuan "memberi gambaran buruk tentang hubungan PKR dan DAP".

Sedangkan, istilah seperti "tokong" itu merupakan "sanjungan dan penghormatan rakyat Pulau Pinang", katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Beliau mengulas laporan berhubung kenyataannya dalam satu dokumen didakwa minit mesyuarat strategik PKR negeri yang turut dinafikannya.

"Saya ingin menegaskan, tidak ada mesyuarat strategik parti sepertimana yang dilaporkan", katanya.

Beliau bagaimanapun mengakui bahawa satu pertemuan telah diadakan "antara sekumpulan ahli PKR dengan pengerusi perhubungan negeri."

"Perbincangan tidak rasmi ini berpusat kepada hal-hal parti dan perkara berkaitan persediaan menghadapi pilihan raya umum ke-13.

"Jadi tidak ada minit mesyuarat tersebut," katanya, merujuk kepada transkrip yang disiarkan di satu laman blog yang disifatkannya sebagai laman "anti-PKR", gelagatanwar.wordpress.com pada Jun lalu.

Katanya, tindakan merakamkan perjumpaan berkenaan dan menyiarkannya di laman tersebut dilakukan dengan tujuan jahat bagi "merosakkan jalinan kerjasama dan hubungan baik antara PKR dan DAP."
Mansor membacakan kenyataan itu sepenuhnnya dalam satu sidang media yang turut dihadiri Lim di Pulau Pinang hari ini.

Baca skrip bro..tokong ada kat sebelah pulak tu! ptuuiihh!

Yang menarik tu si Mansor siap betulkan fakta 'tokong' maknanya dia setuju bahawa minit mesyuarat tu wujud, perbincangan tu wujud dan rasa tak puas hati pada 'tokong' dia tu pun wujud lagi benar!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. BYK HANJENG2 PAS PELIHARAAN DEEAYYPIG TERMASUK MANSOR DLM KERAJAAN KOMUNIS BROO..SEMENYA KEJE JILAT BONTOT LIM ANAK BERANAK..1 HARI TAK JILAT KENE TENGKING SAMPAI TEKENCING!..KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. LU JILAT BATANG SOY LEK...PELAKON BULU FILEM DR MCA...LAGI BOLEH JILAT AMOI MCA PUNYA PUKI LOOO

    BalasPadam