Ahad, 7 Oktober 2012

Cikgu Pa Buktikan PAS Perlu Terus Sujud Dikaki DAPig..!


Cikgu Pa tahu bahawa PAS perlukan naungan syurga DAPig..! Pastinya hubungan PAS dan PKR agak keruh terutama selepas siku menyiku diantara dirinya dengan Azmin ice-cream berlaku.

Cikgu Pa tahu hanya dengan sujud dan menjilat DAPig sahajalah akan menjadikan diri beliau dan hamPAS dipandang oleh puak Azmin dan PKR! menyorok dibelakang tuhan politik pasti akan menjadikan PAS lebih kebal berdepan dengan Azmin dan PKR!

Itu sebab Cikgu Pa dan hamPAS perlu terus menjilat dan sujud dikaki DAPig..! perlu meng 'amin' kan doa dan mentera Karpal karam!

Pas, salah satu komponen Pakatan Rakyat (PR), menafikan nepotisme menjadi amalan perikatan berusia empat tahun itu sebagaimana digambarkan oleh pesaing politiknya.

Sebaliknya menurut Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali, jika pun amalan sedemikian wujud, ia hanya berlaku secara kebetulan dan pihaknya mengutamakan karisma seseorang dalam memperjuangkan dasar parti.

Sehubungan itu kata beliau, pemilihan seseorang pemimpin dalam PR adalah mengikut kriteria yang diperlukan untuk memegang sesuatu jawatan tanpa mengira pertalian darah.

"Kita lebih memilih kepada kriteria yang sesuai untuk seseorang itu memegang jawatan, bukan disebabkan dia anak orang itu, atau orang ini," kata beliau kepada Sinar Harian Online hari ini.

Lu FIkir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan