Ahad, 14 Oktober 2012

Dah Tenat Dah Pok Nik Ni..!


Hassan Ali ni memang nak kena doa pecah perut ler..buat pok nik takde selera jer 2-3 hari ni..Khabarnya para pegawai Nik Najis terpaksa menolak para wartawan yang cuba mendapatkan kenyataan tua kutuk ni. 

Tindakan pegawai pegawai embee kelate ni mudah dibaca kerana cuba  mengelakkan tua kutuk ni mengeluarkan fatwa karut marut bagi menjawab hujah bernas Ustaz Nasha dan Hassan Ali.

Yang jelas bahawa perpecahan didalam hamPAS sudah tidak boleh dibendung lagi! kenyataan terbuka ini merupakan langkah awal setelah sekian lama mereka hanya bercakap cakap belakang dan secara senyap! 

Nampaknya pihak alim ulamak dalam PAS akan lebih berterus terang dalam menentang ularmak dalam semak hamPAS yang diketuai oleh murSHITdol hamPAS nya Nik Najis!

Bagus ler kalau puak yang selama ini berjuang didalam hamPAS sedar bahawa pengaruh Anwar/komunis/DAPig yang dipertahankan oleh Nik Najis jelas bertentang dengan dasar perjuangan parti mereka dan lebih malang lagi menjerumuskan hamPAS kekancah hina didalam arus politik negara...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan