Rabu, 17 Oktober 2012

Isu 'Sandwich' Kini Menghantui Mashitah..!


Kesian YB Dato Dr Mashitah...Belum pun selesai satu...datang pulak lagi satu! Kini Dr Mashitah dihimpit! sedang diasak dikiri dan kanan! depan dan belakang! atas dan bawah! isu skandal seks yang didakwa didalam tulisannya seakan menjadi seks sandwich! 

Selepas Hadi..kini Mad Sabu pulak mengambil giliran menyaman Timbalan Menteri di JPM ni! Tindakan saman Hadi dan Mad Sabu ini mudah untuk kita baca sebenarnya..tujuannya ialah untuk kelihatan bersih, suci dan murni didepan kuda belang mereka! membawa isu ini ke Mahkamah dilihat boleh membersihkan daki di serban dan kaki jubah Hadi! membawa isu ini ke Mahkamah juga akan memperlihatkan suami normah 121 tidak lagi menyokong komunis, suci dari berkhalwat dan tentunya tak pernah mencium bau burit bini orang!

Proses di Mahkamah pasti memakan masa! malah mungkin kes ini disebut pun selepas pilihanraya diadakan! selain dari nak dilihat cuba menegakkan kebenaran yang sonsang! tindakan Hadi dan Mad Sabu setidak tidaknya 'menutup mulut' Dr Mashitah dalam membongkar kes ini..itu jer!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu memfailkan saman fitnah terhadap Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Mashitah Ibrahim. 

Ia ekoran tulisan Mashitah dalam Sinar Harian bertajuk "Skandal seks, krisis politik Pakatan" pada 2 Mac tahun lepas. 

Mashitah (kanan) seorang kolumnis di harian berbahas Melayu itu. 
Ketua Pengarang Sinar Harian Norden Mohamed, penerbit Karangkraf Sdn Bhd dan pencetak Ultimate Print Sdn Bhd turut dinamakan sebagai defendan. 

Saman itu difailkan pada 25 September. 

Saman yang sama difailkan oleh Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebelum ini. 

Artikel Mashitah itu antaranya didakwa menggambarkan Mohamad bertindak mendedahkan aurat kepada wanita bukan mahram dan pemimpin tidak bermoral. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan