Selasa, 2 Oktober 2012

Kenapa Ahli Parlimen Keluar Dewan?


Semalam banyak blog blog pencacai pembangkang melaporkan bahawa MP Barisan Nasional keluar dari dewan malah ada yang kata cabut lari lintang pukang apabila tiba giliran Raja Putar Anwar Ibrahim membahaskan bajet 2013.

Seperti mana yang dimaklumkan, Ahli Ahli Parlimen Barisan Nasional sebenarnya bersiap sedia untuk berhujah dengan Anwar jika pelanggan pelacur cina doll ini kekal membahaskan Bajet yang dibentangkan oleh PM pada Jumaat yang lalu.

Namun apa yang berlaku ialah Anwar Aljub telah membentangkan bajet bayangan@hantu, khayal, janji palsu dan tipu yang telah mereka (pakatan haram) bentangkan pada Khamis lalu. Apa yang nak didengar? apa yang nak dibahas? Anwar membahaskan bajet kosong! bajet kontang! bajet gersang! bajet yang langsung tidak wujud! Jadi apa yang Ahli Parlimen BN nak dengar? 

'baik buat kajian dan persiapan untuk berbahas apabila tiba giliran nanti' kata sorang MP..

Ada faham kuda belang pembangkang?

Yang lebih menarik..apabila tiba giliran YB Rembau mengambil bahagian berbahas...tau pulak Anwar Aljub lari keluar lintang pukang nasib baik tak terlentang!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. anwar ni sebenarnya eksen saja, tapi penakut nak mampus. cakap je berdegar2 tapi penakut nak mampus. kena acah sikit, mula cari kedutaan turki, nak berlindung, penakut nak mampus!

    BalasPadam
  2. Betul2 ... aku setuju komen hang bro.

    Aku pernah hadir rapat umum pembangkang. Buat ceramah tak mahu minta permit dengan polis. Anuwar salah seorang penceramah cakap berdedgar2, kutuk sana kutuk sini, siap perli maki hamun polis yang mengawasi ceramah tersebut. Bila FRU datang nak tangkap dia, dia terus lari lintang pukang, tinggalkan mike, tinggalkan pentas, tinggalkan penyokong2 dia.

    Aku tanya orang sebelah kenapa Anuwar lari sedangkan penyokon2g dia ramai. Rupanya dia takut kena tangkap, dia dah serik.

    Baru aku tahu Anuwar ni berani buat salah tapi takut kena tangkap. Kalau tak buat salah kenapa lari lintang pukang.

    BalasPadam