Khamis, 11 Oktober 2012

Setelah Di Kuda..! Kini Tamrin Di BABI Kan Pembangkang Pulak..!


Puak pembangkang terutama di negeri Melaka telah menyebarkan fitnah dengan mengatakan bahawa gambar diatas disebarkan oleh UMNO! Kata iblis iblis ini..mereka menjumpai risalah diatas selepas menghadiri kuliah subuh disebuah masjid di Bukit Katil!

Mungkin Tamrin tak nampak kerana tertutup mata hati..! tapi orang orang UMNO nampak dan sedar! malah kasihan kepada si Tanggang moden Tamrin kerana selepas dikuda kini telah naik setakuk lagi dimata puak pembangkang sebagai seekor babi!

Tamrin kena sedar...bahawa orang UMNO amat menyanjung tinggi akan jasa dan budi Allahyarham Tun Ghafar Baba..! Sebagai pejuang tulen..! UMNO mengiktiraf dan mengenang jasa beliau walaupun Tamrin sebagai anak tidak sekali mahu mengiktiraf dan menjaga maruah dirinya sebagai anak pemimpin Bangsa, Agama dan Negara yang besar jasanya!

Makanya UMNO tidak akan sesekali menghina Allahyarham Tun Ghafar Baba! Perkataan biadap yang mengaitkan baba kepada babi sebenarnya ialah usaha berterusan pihak pembangkang sama ada hamPAS atau Pig gay rrr..yang seronok dengan kebodohan Tamrin untuk membalas dendam atas perjuangan Tun Ghafar selama ini.

Keduanya, Tamrin kena sedar bahawa isu risalah dijumpai dikawasan Bukit Katil jelas menampakkan usaha terdesak lalu tersedak pakatan haram yang konon mahu mengaitkannya dengan YAB Ketua Menteri yang mana kawasan tersebut adalah kawasan pilihanraya beliau.

Kerja budak budak ni tolong hentikan lah..! Orang dah melancung ke bulan! cari lah jalan lain yang lebih profesional dan bermaruah! Lagi pun kita semua tak lupa bagaimana babi dan perkarangan masjid dijadikan modal politik murahan pembangkang untuk meraih dan melaba sorak semata mata...

Hakikat kebencian dan muak rakyat kepada pakatan sudah diibarat air sudah tumopah dari gelas! Kita hanya menunggu masa pilihanraya kerana disitu lah masanya rakyat akan mengajar pakatan haram ini semua!

Kalau Tamrin yang telah dikuda dan sekarang sedang di BABI kan oleh pembangkang kita peduli apa! kerana takde beza kalau nak dibandingkan Tamrin dengan si mahfoz mahupun si Mat Sabu..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen