Jumaat, 19 Oktober 2012

GEMPAR..!!! Kesian...Video PM Jatuh Tersungkur..!


Macam macam hal boleh berlaku...walau dijaga ketat oleh pengawal peribadi tapi kalau dah nasib nak jatuh, jatuh jugak kan! kesian Julia...!  Namun dia steady ! bravo Julia!

Nik Najis mesti terbeliak beliak bijik mata tengok video ni..mana tau boleh tengok wayang free...pttuuiihh ! itu ler akal budi orang hamPAS!

Ingat lagi gambar kat atas tu? calon PKR si Ansari Abdullah yang cedera ringan apabila jatuh 2 kali..! bukan sekali !!! 2 kali jatuh ke laut apabila jambatan yang mereka lalui runtuh.! 

Jenis macam Ansari ni jelas suwey bro! dah la parti suwey! masa berkempen pun jatuh! memang tempah kalah! itu sebab dia awal awal dah jatuh laut sebelum ditolak oleh rakyat di Batu Sapi melawan calon BN YB Linda 2 tahun lalu.

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen