Jumaat, 28 Disember 2012

Lajim Akui Beliau Terjun Lubang Tandas..!


Dah salah lobang la..menyesal pun tak guna..! yang boleh Lajim buat terus terjun...terjun dengan bodoh piang nya..! biarkan..biarkan..!

BEAUFORT: Majoriti penduduk di kawasan Parlimen Beaufort kekal menyokong kerajaan Barisan Nasional (BN) walaupun anggota Parlimen dan Ketua Umno Bahagiannya Datuk Seri Lajim Ukin meninggalkan Umno beberapa bulan lepas.

Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Klias Datuk Azizah Mohd Dun berkata maklum balas penduduk di kawasan itu menunjukkan sokongan terhadap BN semakin meningkat.

Rakyat sudah bijak dan lebih rasional untuk menilai bahawa selama ini BN banyak berjasa dalam kehidupan mereka di negara ini, kata Azizah yang juga Exco Wanita Umno dan Menteri Pembangunan Masyarakat dan Hal Ehwal Pengguna Sabah pada majlis Jelajah Salam Sayang di Kampung Kukut di sini, Khamis.

Sehubungan itu, beliau meminta penduduk sentiasa bekerjasama dan bersatu padu memberi sokongan kepada BN bagi memastikan pembangunan dan kesejahteraan rakyat terus terjamin.

Beliau turut mengingatkan rakyat agar tidak terpedaya dengan putar belit pembangkang yang hanya pandai menabur janji-janji kosong. BERNAMA

LU FIKIR LA SENDIRI!!!


4 ulasan:

  1. Lajim seperti Kuda Tua yang tak berguna atau seperti Harimau Tua yang kehilangan taringnya....ha ha ha Nasib kau le Lajim

    BalasPadam
  2. lajim dah kena liwat ngan peliwat tegar dari semenanjung dulu...masa belum kena liwat , si peliwat berjanji manis...hingga lajim terpesona dan sanggup menyerahkan juburnya utk di liwat....bila dah kena liwat, si peliwat dapati jubur lajim tak memenuhi cita rasanya....tu pasal lajim kena campak ke lobang JAMBAN....ada paham ka kamu orang???

    BalasPadam
  3. KEKKEHKEH ANUWAR YG AJAR DIA MKN TAIK BROO

    BalasPadam
  4. lajim hebat....bakal ketua menteri tu. biar kan apa orang nk cakap lajim ya.

    BalasPadam